Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei ca brandul sa fie puternic? Asigura-te ca angajatii tai il cunosc bine

Tags: brand, fidelizare brand, nume companie, expansiune brand, angajati

Primavara trecuta am zburat la Paris cu o companie pe care o alesesem atunci pentru prima oara. Ultima experienta de zbor fusese destul de neplacuta, chiar si pe cer senin, asa ca ma reorientasem catre o companie dintr-o tara vecina.


Numele companiei era insa pe jumatate in limba engleza. In aeroport, cand ma aflam inca in Romania, nu mica mi-a fost supriza sa il aud pe cel care verifica biletele cum pronunta numele companiei exact asa cum se scrie.

Daca prima parte a numelui nu a fost atat de stalcita, cuvantul englezesc a fost macelarit de-a dreptul si mai ca mi s-a facut mila de renumele companiei. M-am intrebat daca persoana in cauza lucra acolo de prea putin timp sau daca prefera sa poceasca intr-atat numele companiei. Un lucru a fost insa cert: la auzul numelui pronuntat astfel, conducerea ar fi sarit pana la cer (si nu de bucurie).

Incidentul a fost mic, dar imaginati-va o astfel de situatie raspandita la nivelul tuturor angajatilor. Sunt nenumarate situatii in care salariatii nu stiu cu ce se ocupa de fapt firma, nu pot defini in doar cateva cuvinte activitatea acesteia, nu ii cunosc istoricul, nu stiu care sunt valorile companiei si tot asa.

Dincolo de a-i face pe angajati sa fie fideli brandului (desi aceasta este o alta poveste care se solutioneaza prin alte cai), compania trebuie sa aiba macar grija ca impresia pe care o lasa cei care intra in contact cu clientii sa fie una pozitiva.

Un document de prezentare a firmei ar trebui sa fie accesibil usor tuturor angajatilor. Numele companiei va trebui scris intotdeauna cu atentie, pentru a nu se produce erori, iar in cazurile in care brandul apare pe un afis, se va folosi fontul specific, fara a fi alterat in vreun fel din punct de vedere al design-ului.

Astfel de lucruri ar trebui verificate in permanenta deoarece expansiunea brandului este influentata la fiecare nivel al companiei. Daca vrem sa masuram rezultatele in ceea ce priveste cresterea fidelitatii fata de brand, va trebui sa tinem cont si sa gestionam si astfel de situatii mai putin constructive.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0