Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii tai se simt pacaliti? Iata motivele
Tags: clienti pacaliti, brand de incredere, management de calitate, afaceri
Una dintre cele mai mari probleme pentru un brand, una fatala este cea legata de credibilitatea sa. Orice brand are sanse sa detina un nivel inalt de incasari in momentul in care prezinta credibilitate. Daca nu este un brand de incredere, potentialii clienti vor ramane la acest stadiu, de potentiali.
Una dintre cele mai mari probleme pentru un brand, una fatala este cea legata de credibilitatea sa. Orice brand are sanse sa detina un nivel inalt de incasari in momentul in care prezinta credibilitate. Daca nu este un brand de incredere, potentialii clienti vor ramane la acest stadiu, de potentiali.
Iata si cateva motive pentru care clientii se simt pacaliti si isi pierd increderea total:
1. Ambalajul produsului prezinta lista de ingrediente cu font cat mai mic cu putinta si eventual pe despartitura? Iata o problema foarte grava. Vrem ca ingredientele sa fie notate cu font mare, clar, cat mai vizibil. Asa stim ca un brand nu are nimic de ascuns in ceea ce priveste natura ingredientelor din care sunt compuse produsele pe care le ofera clientilor lor.
2. Crestem preturile fara sa ne anuntam clientii? Nu multi sunt cei care cumpara sa se uite la pret, insa mai sunt si astfel de persoane. Acestia vor achita si abia in acest moment vor realiza ca nota de plata este mai mare pentru ca produsul care costa pana acum doua saptamani 5 lei, acum este 7 lei. Si ne deranjeaza enorm sa nu fim anuntati in legatura cu majorarile de preturi. Justificati-va deciziile de a modifica preturile, cu argumente clare, solide, oferite cu cat mai mult timp inainte de majorarea efectiva.
3. Ne abtinem de la comentarii in momentul in care apar probleme referitoare la brandul nostru? Iata inca un motiv serios pentru care clientii se simt pacaliti. Daca aveti argumente care sa va sustina punctul de vedere si sa va delimiteze de anumite probleme, atunci nu stati pe ganduri si oferiti-le cu rapiditate. O simpla ezitare, o amanare a explicatiilor, iata cateva semnale ca ceva nu este in regula cu brandul vostru.
Mult succes si management de calitate!
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Adela Simonescu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.