Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa iesi cu adevarat in evidenta cu ajutorul advertorialelor? De ce sunt atat de eficiente?

Tags: advertoriale, reclame, marketing, publicitate

Reclamele publicitare sunt hibrizi de marketing creati din combinatia unei reclame si a unui editorial. Ele combina implicarea unui articol editorial cu informatiile pe care le prezinta o reclama. Adesea deghizate in continut de reviste, ziare sau site-uri web, arata exact ca materialul publicatiei, cand sunt de fapt reclame platite.
In general, o companie plateste pentru a transmite un mesaj despre produsele sau marcile sale. Plata se face de obicei catre o revista, ziar sau site web in schimbul spatiului necesar pentru a prezenta un cuvant despre un produs sau marca publicului tinta care il citeste. Atunci cand un advertorial seamana cu restul media, devine usor pentru agentii de publicitate sa foloseasca conexiunea deja stabilita de mass-media cu cititorii sai. Acest lucru face mai usor sa ajungi mai direct la clienti cu un mesaj publicitar. Desi acest lucru poate parea simplu, un mesaj publicitar scris corect poate fi deosebit de util pentru a atrage noi afaceri sau sponsori.

De ce reclamele publicitare sunt grozave pentru afaceri?

Advertorialele sunt un mod unic de publicitate, cu o multime de avantaje fata de metodele traditionale. Unele dintre ele sunt dupa cum urmeaza:

    • Eficacitatea

Cititorii sunt mult mai deschisi atunci cand trebuie sa citeasca un advertorial, fata de a urmari o reclama conventionala. De aceea este si atat de eficient, iar studiile realizate au demonstrat ca isi vor atinge mult mai bine scopul, fata de o reclama clasica.

    • Publicul tinta bine ales

Deoarece un advertorial bine scris se imbina adesea bine cu continutul platformei alese, acesta atrage mai bine publicul tinta, crescand astfel sansele ca cititorii sa se converteasca la clienti potentiali si vanzari. De asemenea, creste gradul de constientizare si calitatea marcii tale prin asocierea cu media.

    • Reactie emotionala

Advetorialele sunt adesea scrise sub forma de povesti si sunt capabile sa creeze un raspuns emotional in cititori. Sunt bine structurate, ii determina pe cititori sa le pese, fie din cauza experientei companiei tale, a viziunii tale, fie a informatiilor utile pe care le-ai furnizat in mod liber. Acesta genereaza rapid raspuns si implicare din partea lor. O reactie de aceasta natura stabileste de obicei un anumit tip de conexiune, facand afacerea ta memorabila.

    • Fara anunturi si reclame evidente

Aproximativ un sfert dintre utilizatorii de internet blocheaza publicitatea, ceea ce inseamna ca majoritatea reclamelor nu ajung niciodata la publicul vizat. In publicul cunoscator de tehnologie, acest procent este cel mai probabil mai mare. Avand in vedere rata cu care utilizatorii de internet intalnesc reclame zilnic, este de inteles de ce majoritatii le displace cu totul. Reclamele publicitare sunt grozave, deoarece din punct de vedere tehnic nu sunt reclame. In acest fel, ele nu pot fi restrictionate de blocarea anunturilor. Daca rata cu care utilizatorii dau clic pe anunturile tale este in scadere, ar trebui sa optezi pentru aceste advertoriale care isi vor atinge scopul destul de repede.

    • Sansa de a intra mai bine in contact cu clientii 

Prin intermediul unui advertorial, ai sansa de a spune o poveste si de a creste interesul sau implicarea publicului tinta. De asemenea, este foarte eficient cand vrei sa oferi produse sau servicii complete si vrei sa cresti increderea utilizatorilor. Reclamele de tip advertoriale au creat o buna cunoastere si intelegere a serviciului lor si, in acelasi timp, pot spori vanzarile.

    • Ieftin

Un advertorial, in general, nu costa la fel de mult ca alte forme de publicitate. Desi pot parea putin costisitoare pe anumite publicatii sau portaluri online, vei realiza ca sunt inca mult mai rentabile decat cheltuirea aceleiasi sume de bani pe alte forme de publicitate. Platformele de reclame online mai mici au adesea tarife mai mici si rezonabile pentru materialele publicitare, in functie de traficul de cautare si de branding. De asemenea, cu publicul tinta care provine din utilizarea reclamelor, vei obtine un cost general mai eficient pe client potential.
Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0