Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Adevarul din spatele SEO si al link-urilor platite
Tags: marketing, google, seo, link-uri platite
Recent, a izbucnit o noua furtuna in jurul filosofiei SEO, a advertorialelor si a link-urilor. In centrul furtunii s-au aflat Google si Interflora, un retailer de flori din Marea Britanie.
Recent, a izbucnit o noua furtuna in jurul filosofiei SEO, a advertorialelor si a link-urilor. In centrul furtunii s-au aflat Google si Interflora, un retailer de flori din Marea Britanie.
Pentru a se promova de Sfantul Valentin, Interflora a trimis buchete de flori bloggerilor importanti. Ideea a fost una simpla: compania trimite flori, bloggerii scriu despre flori, cititorii dau Like, clic si apoi cumpara. Pare un bun plan de marketing, asa-i?
Nu chiar. Google a decis ca florile sunt un subterfugiu pentru a creste PageRank-ul si, prin urmare, a distrus rankingul Interflora.
Schimbul florilor pe link-uri echivaleaza cu cumpararea link-urilor si Google are o politica solida impotriva link-urilor platite care poarta masca de link-uri „organice”.
Link-urile platite nu sunt ceva ilegal. Google face miliarde de dolari in fiecare luna in urma lor. Problema apare cand se incearca mascarea lor sub forma unor link-uri naturale.
Acesta a fost oare scopul Interflora? Nu se stue. Stim doar care a fost reactia lor: i-au sunat pe bloggerii care primisera flori sa scoata link-urile cu pricina, pentru a-si salva reputatia in fata Google.
Exista insa si alte solutii care ar fi fost mai indicate in situatia de fata:
1. Interflora i-ar fi putut ruga pe bloggeri sa includa codul re=”nofollow” in link-urile catre Interflora (in HTML ar fi aratat asa: <a href="interflora.co.uk" rel="nofollow">Interflora</a>), in loc sa le stearga complet;
2. Interflora i-ar fi putut recruta pe bloggeri in programul lor affiliate. PageRank-ul Google ignora automat link-urile afiliate si nu mai este nevoie nici de codul nofollow (care nu strica totusi).
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.