Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reguli esentiale pentru articolele din online

Tags: articole site, marketing, continut site, clienti

Continutul furnizat de cele mai multe companii a devenit din ce in ce mai specializat. Articolele cuprinzatoare, informatiile organizate eficient, produsele promovate prin advertoriale, toate acestea tin cont de niste reguli scrise in nenumarate carti publicate pe aceasta tema.

Dincolo de aceste publicatii deja existente, unele site-uri au reusit sa se dezvolte si sa urce simtitor in ranking prin tratarea unor teme care prezinta interes crescut in diferite domenii.

Secretul consta, fireste, in a scrie articole targetate (orientate catre cumparator), cuprinzatoare, interesante, suprinzatoare si originale, atragand astfel atentia cititorilor si castigandu-le simpatia.

Mai mult decat atat, atunci cand scrii ceea ce trebuie la momentul potrivit, ii poti convinge pe cititori sa ia atitudine si, in final, sa achizitioneze un produs sau un serviciu de pe site-ul tau.

Cu toate acestea, stilul pe care il abordam nu ar trebui sa fie unul care incearca sa vanda. Dincolo de a ne propune asa ceva, trebuie sa mentinem intotdeauna o abordare personala, sa ne adresam direct cititorilor si sa transmitem un mesaj onest.

Atunci cand oferim sfaturi si informatii de specialitate, se recomanda ca atitudinea sa nu fie una care sa denote aroganta. Este important sa ne adresam cititorilor printr-un limbaj familiar si sa oferim acele informatii utile pe intelesul tuturor.

Fara sa tinem predici, esential este sa demonstram ca ceea ce spunem este practic si folositor. Doar asa reusim sa adaugam valoare la ceea ce spunem si ceea ce incercam sa oferim. In definitiv, este vorba despre marketing de calitate prin articole de calitate. In cele din urma, clientii vor aparea, atrasi tocmai de resursele oferite in mod gratuit.


Ce altceva considerati ca ar trebui sa defineasca un articol de calitate?


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0