Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei un logo de impact puternic? Iata aspectele esentiale de care sa tii cont!

Tags: afacere, afacerea, afaceri

Logo-ul reprezinta simbolul care reprezinta o companie. Un logo poate fi proiectat in mod impecabil si poate spune mai mult decat o mie de cuvinte sau poate compromite sansele de succes ale unei companii, firme. Care sunt aspectele esentiale de care sa tinem cont pentru a obtine un logo de calitate?
Iata cativa factori decisivi pentru obtinerea unui logo care sa va puna afacerea in avantaj suprem:

1. In primul rand, tinem cont de faptul ca un logo poate fi un simplu simbol abstract,  numele companiei sau un mix intre cele doua elemente.


2. Luam in considerare audienta-tinta, competitorii si serviciile/produsele existente in portofoliu. O clinica medicala, o florarie, o agentie de matrimoniale, o firma de consultanta in afaceri ... iata o paleta larga de profiluri ce necesita tipuri total diferite de logo-uri. Tinem cont de caracteristicile consumatorilor ideali, de simbolurile care rezoneaza cu acestia. Sunt preponderent femei? Clientii ideali sunt adolescentii? Discutam despre o audienta-tinta formata din persoane in varsta, aflati la pensie?

Mai mult, este vital sa ne diferentiem logo-ul fata de cele existente deja in randul competitorilor nostri.

3. Nu lucram decat cu profesionisti. Cand lasi treaba pe mana amatorilor, nu avem sanse sa obtinem altceva decat un rezultat slab, o munca de mantuiala. Asta se intampla pentru ca logo-ul trebuie sa fie proiectat de graficieni si marketeri cu experienta serioasa in domeniile lor de referinta. Acestia te pot consilia in selectia unui logo care sa te ajute sa vinzi, sa detii o imagine mai buna, o reputatie solida.

4. Tinem cont de culori, oricat de nesemnificativ ar parea acest aspect. Verde crud indica prospetime, roz-ul aduce un sentiment de confort si calm, negru ne duce cu gandul la seriozitate si lux, albastrul calmeaza si da senzatia unui brand de incredere. Iata doar cateva exemple de culori care pot transforma un logo intr-un instrument de vanzare cu adevarat eficient.


Mult succes si marketing de top!


sursa foto: www.sxc.hu

Autor: Maria Nicutar


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016