Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

INTERVIU MARKETINGPORTAL.RO - Andreea Rosca: Un PR manager este doar calea, una dintre multele posibile

Tags: marketigportal, andreea rosca, jurnalist, pr manager, oameni

Andreea Rosca, antreprenor, specialist in comunicare si PR, are o vasta experienta de jurnalist (13 ani petrecuti alaturi de trustul Ringier la Capital, a demarat proiectul agentiei de stiri NewsIn in cadrul Grupului Realitatea, a fost director al publicatiilor de business in Grupul Realitatea Catavencu). In vara anului 2010 a ales cariera de consultant independent.
MK Portal: Pentru a ajunge consultant independent trebuie sa ai o experienta puternica in spate sau este cariera unui anumit tip de personalitate? 
Andreea Rosca: In opinia mea, este esentiala experienta pentru a putea intelege problemele puse de clienti, chiar si atunci cand ei nu le pot defini foarte exact. Acest gen de expertiza nu se invata din carti, e dobandita in fiecare zi. In acelasi timp, cuvantul "independent" din enunt defineste o alta cerinta - capacitatea de a lucra fara o organizatie in spate, de a functiona de unul singur. Cred ca aceasta este, de fapt, marea provocare. Pentru mine, ca om care a lucrat timp de aproape 20 de ani in structuri de organizatii, sa inteleg regulile acestui nou mediu e cea mai mare provocare.

MK Portal:
Care sunt cerintele de baza pe care o companies au un proiect trebuie sa le indeplineasca pentru a avea o imagine publica solida? Cat de important este un PR manager.
Andreea Rosca: Nu cred ca pot fi definite reguli atat de stricte. O imagine publica solida nu exista fara o activitate solida, fara claritate in mintea liderului si fara integritate. Un PR manager nu poate rezolva aceste probleme, el nu poate rezolva probleme de business ale companiilor. Si nu poate ascunde adevarul.

Un PR manager, la modul general, nu e intotdeauna necesar. Sa nu punem carul inainte boilor. Intrebarea importanta este unde vrem sa ajungem. Un PR manager este doar calea, una dintre multele posibile.

MK Portal:
Cum profita industria relatiilor publice de pe urma Internetului?
Andreea Rosca:E o provocare. Complica si simplifica lucrurile, in acelasi timp. Comunicarea este mult mai directa, dar trebuie sa fii acolo, 24 de ore, sapte zile, daca ti-ai asumat sa folosesti mediul online. Nu poti promite clientilor sau publicului ca ii vei asculta si, apoi, sa dispari. Beneficiul este ca ii poti implica in produse, idei, servicii, canale de distributie, campanii, orice. Le poti cere parerea si poti ajunge rapid la ei in cazul unei crize.

MK Portal: Care sunt tipurile de media care ofera cea mai mare vizibilitate?
Andreea Rosca: Depinde despre ce vizibilitate vorbim. M-as uita, mai degraba, care sunt caile eficiente de a ajunge la oamenii care ma intereseaza. Intrebarea important aeste "unde sunt oamenii care conteaza pentru mine", nu pleaca de la mediu. Mediul, asa cum ii zice numele, e doar un instrument.

MK Portal: Care este rolul publicitatii in relatiile publice?
Andreea Rosca: Sunt parte dintr-un proces care trebuie sa functioneze coerent.
 
 
Autor: Alina Negrutiu, Simona Straton


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016