Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

SEO-ul in exces, penalizat de Google

Tags: seo, optimizare excesiva, continut de calitate, motoare de cautare

Google a anuntat recent ca va incepe sa penalizeze site-urile care folosesc in mod excesiv tehnicile de optimizare SEO, incercand astfel sa puna un accent mai mare pe calitatea continutului oferit utilizatorilor.
Astfel, cele mai vizate vor fi website-urile “optimizate excesiv”, care ofera prea multe cuvinte cheie si care insereaza prea multe link-uri pe o singura pagina. Aceste website-uri se concentreaza in special pe tehnicile de optimizare a pozitionarii pe motoarele de cautare, in loc sa ofere continut de calitate.
 
Google nu a implementat inca aceasta noua metoda de penalizare, insa, pentru a va asigura ca website-ul dvs. nu va fi vizat, puteti lua cateva masuri de siguranta, cum ar fi:
 
-         continutul trebuie scris in primul rand pentru cititori, nu pentru motoarele de cautare – articolele create special pentru a fi gasite mai usor de catre motoarele de cautare sunt deseori mai greu de urmarit. Creati in primul rand continut de calitate, care sa fie util cititorilor, iar rezultatele favorabile pe motoarele de cautare nu vor intarzia sa apara.
 
-         optati pentru calitate, nu pentru cantitate – atunci cand distribuiti link-uri catre alte site-uri, alegeti-le doar pe cele de calitate. Acelasi lucru este valabil si in cazul continutului – incercati sa oferiti publicului continut de calitate, nu doar cantitate.
 
-         cititi cu atentie Ghidul Google privind crearea site-urilor de calitate - Luati in considerare aceste reguli, care sunt inca in vigoare. Este site-ul dvs. in concordanta cu acesti parametrii de calitate? In caz contrar, Google v-ar putea penaliza pentru optimizarea excesiva a site-ului.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0