Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 mituri des intalnite despre vanzari

Tags: mituri in vanzari, clienti potentiali, clienti

Exista mai multe idei vehiculate in domeniul vanzarilor, care nu sunt tocmai exacte, cel putin nu mai sunt in ziua de astazi. Inc.com a intocmit o lista a celor mai des intalnite mituri despre vanzari, lasandu-ne sa intelegem ca, deseori, "intelepciunea" populara nu este intotdeauna realista.
1. Clientul are intotdeauna dreptate
Acesta este un mit atat de vehiculat, incat oamenii cred ca este o lege nescrisa a naturii. De fapt, clientii sunt deseori extrem de pretentiosi si nu foarte rationali. Un element important in vanzari este educarea clientilor, astfel incat acestia sa aiba asteptari mai realiste. Si asta inseamna sa ii spui clientului ca nu are dreptate atunci cand nu are.
 
2. Clientii stiu intotdeauna ce vor
In realitate, clientii au deseori idei foarte ciudate cu privire la ceea ce vor si de multe ori nu stiu ce anume doresc sa cumpere. Datoria unui vanzator responsabil este de a descoperi ce anume isi doreste clientul si de ce are nevoie acesta si sa ii ofere cele mai bune optiuni pentru a-i satisface nevoile.
 
3. Fiecare persoana este un client potential
 Atunci cand consideri ca fiecare persoana este un client potential, vei ajunge sa urmaresti oportunitati fictive. Atunci cand vinzi un produs, cel mai important lucru pe care il poti face este sa elimini din ecuatie persoanele care nu au destui bani pentru a-ti cumpara produsul si pe cei care nu au nevoie de produsul respectiv. Astfel te vei putea concentra asupra clientilor potentiali reali.
 
4. Nu trebuie sa accepti niciodata un refuz
Atunci cand clientii potentiali au tot felul de obiectii cu privire la produs, cel mai probabil iti pierzi timpul incercand sa-i convingi sa il cumpere. In vanzari nu vei ramane niciodata fara clienti potentiali, asa ca nu trebuie sa incerci sa convingi fiecare client care intra in magazin sa iti cumpere produsele. Retine ca atunci cand clientul spune "nu" in mod repetat, chiar inseamna nu.
 
5. Cei mai buni oameni de vanzari sunt extrovertiti
Multe din situatiile intalnite in ziua de astazi in domeniul vanzarilor sunt mai potrivite pentru oameni care se pricep mai mult la ascultat decat la vorbit. Cele mai eficiente programe de training in vanzari disponibile astazi se bazeaza pe tehnici de ascultare care au fost dezvoltate initial pentru psihologi, care nu sunt cei mai extrovertiti oameni din lume.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0