Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Promovarea brandului pe Twitter: Strategii de marketing eficiente
Tags: twitter, promovarea brandului, piata tinta, cuvinte cheie, tweet
In cazul in care nu folositi deja Twitter ca si instrument de marketing pentru promovarea afacerii, puteti pierde multe oportunitati importante pentru compania dvs. Twitter nu este de multe ori utilizat la adevarata valoare deoarece multi se tem de limita de 140 de caractere a unui tweet, insa brandurile care dau dovada de creativitate pot gasi numeroase metode de promovare a afacerii chiar si aici.
In cazul in care nu folositi deja Twitter ca si instrument de marketing pentru promovarea afacerii, puteti pierde multe oportunitati importante pentru compania dvs. Twitter nu este de multe ori utilizat la adevarata valoare deoarece multi se tem de limita de 140 de caractere a unui tweet, insa brandurile care dau dovada de creativitate pot gasi numeroase metode de promovare a afacerii chiar si aici.
1. Folosirea tweet-urilor promotionale – prin folosirea site-ului de microblogging ca si canal de marketing, puteti creste nivelul de trafic catre blogul sau website-ul companiei. Spre exemplu, puteti posta link-uri pe Twitter care sa trimita vizitatorii catre paginile website-ului, postarile de pe blog, noile produse lansate, si asa mai departe.
Este indicat insa sa nu folositi Twitter-ul exclusiv pentru autopromovare. Ar fi mai bine sa combinati tweet-urile cu caracter promotional de cele interactive, prin care comunicati direct cu clientii.
2. Urmariti-va piata tinta – Pentru utilizarea eficienta a site-ului ca instrument de marketing, este important sa va urmariti piata tinta. Nu este indicat sa urmariti pur si simplu pe oricine in speranta ca acestia va vor urmari la randul lor, deoarece acest lucru nu are importanta daca nu oferiti continut relevant pentru respectivii utilizatori.
Prin urmare, este important sa descoperiti care este audienta tinta a brandului pe Twitter si sa urmariti doar respectivele persoane sau branduri. Acest lucru inseamna sa ii urmariti in mod activ, adica sa comentati la tweet-uri, sa va impartasiti ideile si opiniile si sa ii incurajati si pe acestia sa faca la fel.
Puteti de asemenea sa ii urmariti pe cei care discuta deja despre brandul dvs. si sa le multumiti cu aceasta ocazie. Astfel, veti utiliza Twitter-ul nu doar pentru promovarea brandului, dar si pentru construirea de relatii cu clienti potentiali si existenti.
3. Incurajati-va angajatii sa posteze tweet-uri – Clientii vor sa stie ca in spatele unui brand se afla oameni adevarati, astfel incat este indicat sa le permiteti angajatilor companiei sa interactioneze cu clientii pe Twitter. Astfel, nu doar ca veti incuraja interactiunea cu clientii, dar ii veti ajuta si pe angajati sa se simta mai utili.
4. Folositi cuvinte cheie – Creati o lista de cuvinte cheie utilizate in industria sau domeniul in care activati, iar apoi utilizati pe rand aceste cuvinte in tweet-uri, pentru a permite oamenilor sa va gaseasca mai usor. Nu folositi cuvintele cheie in mod excesiv, ci cautati sa pastrati tweet-urile cat mai relevante.
5. Postati tweet-uri in mod regulat – Interactionati in mod regulat cu audienta tinta. Nu postati tweet-uri fara rost insa, ci asigurati-va ca furnizati utilizatorilor informatii cu adevarat interesante.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.13
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.