Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 beneficii esentiale ale email marketing-ului

Tags: email marketing, campanii de marketing, targetare, cresterea vanzarilor, fidelizarea clientilor

Email marketing-ul le permite companiilor sa puna bazele unei relatii solide si de incredere cu clientii, contribuind totodata la cresterea notorietatii brandului. Cu toate acestea, acest tip de marketing nu este mereu privit cu ochi buni.
Exista insa multe motive pentru care companiile ar trebui sa foloseasca aceasta metoda de promovare a produselor si serviciilor, castigarea de noi clienti si fidelizarea clientilor deja existenti fiind cele mai importante. Iata alte beneficii importante ale email marketing-ului:
 
1. Este o metoda eficienta din punct de vedere al costurilor
Comparativ cu o campanie de marketing direct, email marketing-ul are un atu important: este o metoda mult mai convenabila. In plus, acest tip de marketing permite targetarea unor anumite grupuri de utilizatori. De exemplu, pot fi contactati exclusiv clientii care stiti ca vor fi interesati de produsele oferite, sau puteti mentine si creste loialitatea fata de marca prin oferirea de informatii relevante, utile in fiecare email trimis.
 
2. Permite monitorizarea rezultatelor
Prin email marketing, puteti urmari rezultatele campaniilor desfasurate si, astfel, puteti imbunatati considerabil eficienta campaniilor viitoare. Puteti vedea imediat care este reactia clientilor la email-urile trimise, numarul de deschideri, numarul de click-uri, puteti monitoriza numarul de abonari si de dezabonari, numarul de persoane care va marcheaza mesajele drept spam, toate aceste date fiind esentiale pentru conceperea campaniilor viitoare.
 
3. Campaniile de email marketing pot fi trimise automat
Spre deosebire de campaniile de marketing direct, cele de email marketing pot fi trimise automat, putand fi programate cu mult timp in avans. Astfel, va puteti instiinta clientii despre anumite produse sau servicii promotionale la anumite date prestabilite.
 
4. Are efect imediat
In timp ce alte strategii de marketing necesita asteptarea unui timp indelungat pana la aflarea rezultatelor, campaniile de email marketing au un efect imediat. Email-urile sunt trimise instant abonatilor si nu este nevoie sa asteptati perioade lungi de timp. De asemenea, daca le oferiti acestora continut de calitate, cresc sansele ca respectivii clienti sa ramana loiali companiei sau ca respectivele email-uri sa conduca la atragerea de noi clienti.
 
5. Conduce la cresterea vanzarilor
Probabil unul din cele mai importante motive pentru care orice companie ar trebui sa foloseasca email marketing-ul ca strategie de promovare a brandului este acela ca va conduce inevitabil la cresterea vanzarilor si a profitului. Spre exemplu, puteti trimite cate un email abonatilor ori de cate ori compania desfasoara o promotie speciala sau ofera reduceri de pret. Le puteti trimite abonatilor cupoane de reducere, cadouri si oferte speciale. Email marketing-ul contribuie la cresterea vanzarilor – acesta este un fapt dovedit.
 
In ciuda faptului ca email marketing-ul este deseori catalogat drept spam, acesta este o metoda extrem de eficienta de fidelizare a clientilor existenti si de castigare a unora noi, contribuind in acelasi timp la cresterea notorietatii marcii.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0