Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa reimprospatezi o campanie de marketing

Tags: campanie de marketing, strategii de marketing, reimprospatare, audienta tinta, schimbare mesaj, campanie invechita, call-to-action

Te-ai saturat de aceleasi strategii de marketing? Toate ti se par invechite si plictisitoare? Nu este atat de dificil sa reimprospatezi o campanie de marketing care ti se pare ca a devenit prea banala. Iata cateva idei in acest sens.
1.  Schimba infatisarea
Aceasta este cea mai simpla metoda de reimprospatare a unei campanii de marketing. Alege o campanie mai veche care a avut un impact puternic asupra consumatorilor si ofera-i o infatisare complet noua.
 
2. Schimba mesajul
Ai avut in trecut o campanie de succes? O poti reimprospata modificand putin mesajul, actualizandu-l la oferta curenta. Poti alege sa te adresezi unei alte audiente tinta sau sa te adresezi in mod specific unui grup mai restrans de consumatori.
 
3. Ofera ceva gratuit
Orice campanie mediocre poate fi transformata intr-una de exceptie daca decizi sa le oferi ceva utilizatorilor. Fie ca este vorba de informatii importante, carti electronice, un mic cadou, important este sa oferi ceva relevant si de valoare, care sa fie pe placul audientei tinta.
 
4. Combina mai multe campanii vechi
Poti combina cu succes mai multe campanii din trecut, creand ceva nou si exceptional. De asemenea, poti transforma o campanie de exceptie in mai multe campanii mai mici, care sa se adreseze unor grupuri mai specifice.
 
5. Personalizeaza-ti campania
Adauga mai multa personalitate si originalitate unei campanii anterioare. Cu siguranta poti gasi o campanie care ar fi putut inregistra un succes mult mai mare daca ar fi fost putin mai creativa sau iesita din comun.
 
6. Schimba formatul
Exista multe tipuri de campanii care isi pierd din efect odata cu trecerea timpului. Este important sa reimprospatezi campaniile la perioade regulate, iar cel mai simplu este sa schimbi formatul.
 
7. Schimba call-to-action-ul
De cele mai multe ori, clientii sunt incurajati sa actioneze intr-un fel (sa sune, sa se aboneze la newsletter, sa cumpere un produs, etc.). Poti reinvigora cu usurinta orice campanie daca schimbi pur si simplu call-to-action-ul. Observa ce fel de call-to-action functioneaza cel mai bine si implementeaza-l in campaniile viitoare.
 
8. Scurteaza mesajul
Studiile indica faptul ca mesajele mai scurte sunt mai eficiente si au un impact mai puternic asupra consumatorilor. In loc sa creezi un continut nou, scurteaza mesajul unei campanii anterioare.
 
9. Foloseste mai multe imagini
Imaginile vorbesc de la sine si determina succesul unei campanii de marketing. Alege imagini cat mai sugestive si interesante. Nu uita ca o singura imagine poate face mai mult decat o mie de cuvinte.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016