Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Despre remarketing

Tags: remarketing, marketing, brand, client, ppc, etarget, adwords

Remarketing-ul este o parte din marketing targetata spre utilizatorii care au fost deja atinsi, convinsi de campaniile anterioare. Avand in vedere ca acestia stiu deja cate ceva despre compania sau brand-ul despre care se vorbeste, mesajul trebuie sa fie diferit.
Cel mai bun exemplu de remarketing este trimiterea, la cerere, a unui catalog de produse. Cererea este justificata de o ampla campanie de marketing. Daca potentialul client reactioneaza pozitiv, specialistul in marketing va apela la alte variante de comunicare, de cele mai multe ori mai costisitoare. 
 
Pe Internet insa este sa usor sa identifici potentialii clienti, fara a fi nevoie de o actiune specifica din partea acestora, cum ar fi un apel telefonic sau un e-mail. Solutia este retargetarea.
 
Această tehnica de marketing permite utilizarea reclamei tintite la nivelul persoanelor care au mai vizitat un anumit site. In cele mai multe cazuri vorbim de persoane interesate de produsele sau serviciile oferite. 
 
Retargetarea trebuie sa intre in loc atunci cand potentialii cumparatori intra pe site pentru prima data, caci, conform cercetarilor, atunci este momentul cand nu sunt pregatiti sa cumpere nimic. Navigatorilor trebuie sa li se reaminteasca de produsele si serviciile companiei, pentru a-i face sa fie dispusi sa cumpere.
 
Beneficii: notorietatea brand-ului, cresterea comenzilor, crearea unui cont sau abonarea la newsletter.
 
Printre variantele eficiente de utilizare a retargetarii se numara publicitatea contextuala de tip PPC (pay-per-click), cum ar fi Etarget sau AdWords. 
 
Principiul de functionare a retargetarii este foarte simplu: introduci un cod special pe site, iar, ulterior, fiecare vizitator va fi urmarit de sistem si dupa ce va parasi site-ul, reclamele fiind afisate in zonele de publicitate ale Etarget sau ale altui sistem folosit. In cazul Etarget Romania, spatiul media cuprinde aproape 500 de site-uri romanesti.


 
Autor: Marketingportal


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0