Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Companiile din domeniul tech sunt primele in Topul increderii la nivel global
Tags: barometru de incredere, industrii, companii, domenii de activitate, edelman
Domeniul tehnologic se afla pe primul loc in ceea ce priveste increderea acordata de consumatori. Si asta pentru al doilea an consecutiv, potrivit Barometrului de Incredere pe 2013 realizat de Edelman.
Domeniul tehnologic se afla pe primul loc in ceea ce priveste increderea acordata de consumatori. Si asta pentru al doilea an consecutiv, potrivit Barometrului de Incredere pe 2013 realizat de Edelman.
„Prin specificul lor, companiile ce activeaza in domeniul tehnologic anticipeaza si rezolva problemele consumatorilor. De asemenea, intr-o lume in care tehnologia este cea care inlesneste conexiunile umane, companiile din acest domeniu primesc laudele pentru ca fac posibile aceste conexiuni. Astfel, se creaza un efect de halo pentru intreaga industrie in sine”, explica Ben Boyd, Director Edelman, citat de Mashable.
Rezultatele Barometrului de Incredere, bazat pe un studiu la care au participat 31.000 de persoane din 26 de tari, au fost date publicitatii in cadrul Forumului economic de la Davos (Suedia).
Datele au relevat, de asemenea, ca increderea populatiei in institutiile media a crescut comparativ cu anul precedent. Si totusi, ele se afla inca sunt ONG-uri in materie de incredere.
71% dintre respondentii din tarile emergente au admis ca au incredere in informatiile generate de motoarele de cautare, 65% au incredere in media traditionala, iar 58% in social media.
In tarile dezvoltate insa, doar 47% din populatie are incredere in motoarele de cautare si aproape 26% in social media.
Increderea in industrii
Increderea in media
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.