Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Relatiile cu clientii s-au mutat pe Facebook: Ce industrii acorda suport prin intermediul social media
Tags: social media, relatii clienti, servicii de asistenta, retele sociale, interactive intelligence
Retelele sociale nu mai reprezinta doar un mediu bun de adunat like-uri si de promovare. Popularitatea de care se bucura de la o vreme incoace le-a facut potrivite inclusiv pentru relatiile cu clientii.
Retelele sociale nu mai reprezinta doar un mediu bun de adunat like-uri si de promovare. Popularitatea de care se bucura de la o vreme incoace le-a facut potrivite inclusiv pentru relatiile cu clientii.
„Retelele sociale s-au dezvoltat extrem de mult in ultimii ani, iar consumatorii prefera acest canal de comunicare in relatia cu companiile private, deoarece pot crea un impact mai mare in randul publicului, determinand astfel organizatiile sa reactioneze mai rapid la plangeri sau solicitari. Plecand de la aceste considerente, tot mai multe companii au sesizat necesitatea furnizarii de servicii de asistenta si prin intermediul social media, in majoritatea cazurilor integrand in cadrul centrelor de contact solutii software dedicate", precizeaza Marcin Grygielski (Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence).
Potrivit celor mai recente statistici referitoare la utilizarea retelelor sociale, aproximativ 90% dintre utilizatorii europeni de internet folosesc in mod frecvent social media, mai bine de jumatate dintre acestia accesand zilnic un site de socializare. Dintre utilizatori, peste 45% si-au manifestat nemultumirea in legatura cu produsele sau serviciile companiilor private prin intermediul comentariilor postate pe retelele sociale.
Pe plan local, aproximativ 50% dintre utilizatorii romani de internet acceseaza zilnic social media, in timp ce peste 75% dintre acestia au folosit retelele sociale pentru a-si arata nemultumirea fata de produsele sau serviciile companiilor private.
Topul companiilor care utilizeaza social media pentru furnizarea de servicii de asistenta
Campioni la acest capitol sunt companiile de retail si cele din FMCG, aproximativ 40% dintre acestea utilizand social media pentru astfel de servicii. Acestea sunt urmate de societatile din telecom (35%), cele din domeniul financiar, respectiv bancile si societatile de asigurari, care utilizeaza social media in proportie de circa 30% si de companiile din domeniul medical cu putin peste 20%.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Vodafone si puterea lui impreuna
Barbatii care cumpara online sunt de pe Marte, femeile care cumpara online - de pe Venus
Sapte pacate capitale care ne pandesc pe social media
Google si Facebook, nevoite sa-si blocheze continutul in India
Ultimele articole
Cele mai comune tipuri de frauda online si cum pot fi prevenite
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile