Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 etape de aplicat in orice afacere. Nu sari peste ele!

Tags: marketing, strategii, advertising, mesaj, potentiali clienti, cumparatori

Poate ca designul site-ului tau este unul de exceptie si ai merita nota zece cu felicitari pentru el. Dar te-ai asigurat ca, in acelasi timp cu designul, reusesti sa transmiti in continuare un mesaj clar?

In marketing reusim sa complicam lucrurile mai mult decat este nevoie ca atunci cand, de exemplu, vrem sa transmitem un mesaj catre consumatori si reusim sa-l facem suficient de complicat incat acestia sa nu-l mai inteleaga. Si cand nu mai inteleg de ce ar trebui sa cumpere de la noi si nu de la competitori, nu vor mai cumpara deloc.

Nu trebuie sa concuram cu cele mai mari companii, ci este important sa descoperim cui ne adresam si sa ne concentram atentia asupra acestora. In momentul in care reusim sa atragem atentia potentialilor cumparatori trebuie ca, mai departe, sa ii inspiram suficient de mult incat acestia sa ia decizia sa cumpere.

Iar pentru ca acest lucru sa se intample, avem la dispozitie patru pasi:

1. Captiveaza-le atentia.

Chiar daca poate nici nu ii vezi, competitorii tai exista. Si ca sa te diferentiezi, va trebui sa ii faci pe potentialii cumparatori sa fie atenti la ceea ce ai de oferit. Asa ca ii informezi cu privire la ce le oferi, la solutia pe care o au la indemana. Daca nu raspunzi unor nevoi, atunci verifica-ti planul si identifica cerintele pe care produsele sau serviciile tale le indeplinesc.

2. Mesajul de marketing e pentru ei.

Tu stii ce incerci sa oferi, acum trebuie sa mai compui un mesaj care sa le spuna: "Eu sunt raspunsul". Daca mesajul tau de marketing nu transmite acest lucru, atunci nu te astepta ca acestia sa cumpere de la tine. Mesajul trebuie sa vorbeasca despre solutie, dar sa si creeze senzatia de nevoie care trebuie indeplinita pe loc.

3. Compara diferite strategii de marketing.

Tine de tine sa evaluezi mai multe strategii in marketing si sa iti dai seama care dintre acestea functioneaza cel mai bine. De exemplu, publicul tau tinta raspunde mai eficient prin Twitter sau pe Facebook? Comunica mai eficient prin alte canale? Isi petrec mai mult timp online sau in fata televizorului?

4. Foloseste strategii de marketing cat mai vizibile pentru clienti.

Daca investesti in directia gresita, mesajul tau nu va ajunge niciodata la clientii tai. Atunci cand stii unde ar trebui investiti banii pentru advertising, vei avea o garantie mai mare ca aceste sume vor fi exploatate in mod eficient si ca vor aparea si rezultate.

Oricare ar fi raspunsurile pe care le identifici odata cu aceasta analiza in patru etape, cert este ca reevaluarea trebuie sa reprezinte un aspect de care sa nu ne temem deoarece este mult mai important sa indreptam greselile si sa ne imbunatatim continuu strategiile. Marketingul nu este un tipar fix care functioneaza la fel de bine indiferent de afacerea de care ne ocupam.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016