Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Decalogul specialistului care vrea sa faca marketing pe retelele de socializare

Tags: decalog, specialist, media sociale, facebook, linkedin, marketing

Afacerile mici investesc din ce in ce mai mult in media sociale, conform unui raport nou al Deluxe. Sondajul a evidentiat faptul ca 83% dintre respondenti planuiesc sa foloseasca aceste platforme pentru a atrage clienti. Facebook si LinkedIn sunt primele bifate pe lista, 40% in cazul companiei lui Zuckerberg si 25% alegand reteaua business.
Aproape jumatate dintre respondenti (49%) au spus ca obiectivul principal este sa ajunga al client fara un buget prea mare. Solutia: retelele de socializare. Iti faci un cont si profiti de instrumentele pe care ti le ofera Facebook.
 
Beneficiile sunt evidente, caci 15% dintre cei intervievati au fost martorii cresterii vanzarilor, iar 57% s-au declarat multumiti ca au putut sa comunice cu fanii.
 
LinkedIn devine un fel de stalp de sustinere a B2B online marketing. Asta dupa ce calcularea IPO-ului companiei in luna mai, scrie Bloomberg.
 
Pentru a ajunge insa aici, este nevoie de a trece prin anumite etape:
 
1. Asigurati-va ca aveti o strategie care se bazeaza pe obiectivele marcii.
 
2. Asigurati-va ca sefii sunt de acord cu miscarea pe piata pe care intentionati s-o faceti.
 
3. Folositi sisteme de masurare care chiar conteaza, cum ar fu costul pe tranzactie, nu numarul de fani, de prieteni.
 
4. Formati-va oamenii sa stie sa foloseasca vocea umana in media sociale, nu fata corporatista.
 
5. Raspundeti la intrebari, comentarii si plangeri in timpul calculat conform regulilor internetului, nu conform programului vostru incarcat. Daca asteptati prea mult, riscati sa va enervati consumatorii si sa-i faceti sa va denigreze.
 
6. Nu treceti niciodata cu vederea faptul ca se poate si sa dati gres, dar invatati din greseli.
 
7. Nu incercati sa-i multumiti pe toti. E imposibil.
 
8. Continutul trebuie sa fie relevant pentru audienta, nu extras dintr-un fluturas promotional.
 
9. Vorbiti direct cu fanii, nu apelati la intermediari.
 
10. Marketing-ul e filosofia de care aveti nevoie pe media sociale, daca tintiti spre consumatori si clienti. PR-ul, daca tintiti spre investitori si presa.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0