Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Imbunatatirea textelor publicitare: 10 sfaturi utile

Tags: texte publicitare, imbunatatirea materialelor publicitare, captarea atentiei, beneficii produs, vizitatori, promovare produse

Textele publicitare au un impact puternic asupra vizitatorilor unui site. Decizia de a achizitiona un produs nu se bazeaza exclusiv pe alte criteriile referitoare la calitatea produsului sau serviciului. Elementele precum stilul de scriere, culoarea, fontul si dimensiunea textului influenteaza in mare masura decizia de cumparare a vizitatorilor.
Avand in vedere ca dispuneti de doar cateva secunde pentru a reusi sa convingeti vizitatorii sa ramana pe pagina si sa achizitioneze produsul sau serviciul respectiv, iata cateva sfaturi utile pentru imbunatatirea textelor si materialelor publicitare prezente pe website:
 
1. Vizitatorii ar trebui sa poata citi cu usurinta textul publicitar. Evitati utilizarea unor culori deschise pe fundal inchis si alte combinatii nepotrivite.
 
2. Incercati sa ii conferiti vizitatorului o anumita stare de spirit. Spre exemplu, daca doriti sa il entuziasmati, folositi culoarea rosie. Daca doriti sa ii captati atentia, folositi galbenul, iar daca doriti sa ii starniti lacomia, utilizati verdele.
 
3. Folositi titluri care sa atraga atentia. Titlurile scrise cu litere mari, in culori puternice, atrag atentia vizitatorilor si ii determina sa citeasca si restul textului publicitar.
 
4. Evidentiati frazele si cuvintele cheie care ar trebui sa ii transmita cititorului unui anumit mesaj. Cuvintele precum "nou", "imediat", "gratuit" sunt deseori scoase in evidenta, fie prin utilizarea unor fonturi sau culori diferite, fie prin subliniere sau ingrosarea literelor.
 
5. Titlurile si subtitlurile trebuie sa fie de dimensiuni mai mari, in timp ce restul textului va fi scris cu litere mai mici.
 
6. Nu folositi niciodata majuscule in textul publicitar. Un astfel de continut este greu de citit si are un aspect neprofesional.
 
 7. Folositi un font care sa aiba legatura cu produsul sau serviciul pe care il promovati. Fonturile precum Arial si Verdana sunt utilizate in mod frecvent pentru textele publicitare, in special deoarece acestea sunt lizibile pe toate browserele web. Atunci cand folositi un font special, este posibil sa nu fie vizibil pe anumite browsere si riscati astfel sa pierdeti un procent important din vanzari. In general, incercati sa folositi fonturi simple.
 
8. Nu incarcati pagina. Folositi bullets-uri pentru a evidentia beneficiile produsului sau serviciului oferit.
 
9. Verificati intotdeauna textul din punct de vedere gramatical si ortografic inainte de a il urca pe site. Este indicat ca acesta sa fie citit si de o alta persoana, care va poate oferi sfaturi privind imbunatatirea continutului.

10. Vizitatorii trebuie sa aiba impresia ca respectivul produs sau serviciu este disponibil pentru o perioada limitata de timp, astfel vor fi mult mai dispusi sa achizitioneze respectivul produs intr-un timp cat mai scurt, inainte sa uite complet de existenta acestuia.
 
Acestea sunt doar cateva idei de imbunatatire a textelor cu caracter publicitar, astfel incat sa creati un impact cat mai puternic asupra cititorilor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016