Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Motive pentru care este bine sa ramai in transee

Tags: transee, lider, leadership, angajati, criza

Desi este tentant sa alegi biroul cel mai mare si cu privelistea cea mai apetisanta, o strategie mult mai buna, in calitate de lider ce te afli, este sa fii oarecum ubicuu si omniprezent.
 Biroul tau spune multe despre stilul tau de leadership. Noi va oferim cinci motive pentru care a bine sa stai in transee, via inc.com.
 
Daca te izolezi de angajati, le dai impresia ca vrei sa-i domini si, inevitabil, vei da nastere la nemultumiri, la resentimente. Daca insa alegi sa stai in mijlocul lor, iti vei intelege angajatii mai bine, vei afla ce ii entuziasmeaza, ce ii enerveaza, care sunt temerile lor. In plus:

1. Haita care ia pranzul impreuna
 
Cand stai in mijlocul unui spatiu deschis, vezi mai bine cine cu cine pleaca sa ia pranzul impreuna. Vei vedea astfel cine cu cine tine si vei putea incuraja starile pozitive. In acelasi timp, vei fi in masura sa identifici vampirii energetici si sa le spargi “gasca", pentru a nu influenta in rau atmosfera generala.

2. Energia este contagioasa
 
Cand lucrurile merg bine, angajatii tai vor vrea sa aiba putin spatiu si oleaca de autonomie, pentru a demonstra ca se descurca si singuri. In caz contrar, vor incerca sa evite sa se implice in ceva. Daca insa stai in mijlocul lor, vei invata ce butoane sa apesi.
 
3. Lupta impotriva barfelor
 
Dac ai biroul de pe colt, esti ultimul care afla vestile, ceea ce, probabil, e bine in vremuri bune, dar, cand companie se prabuseste in jurul tau, zvonurile privind cine o sa place si cine e nemultumit sunt aur curat.  
 
4. Angajatul 9:15 a.m. - 4:45 p.m. 
 
Nimic nu ucide mai rapid moralul echipei decat un angajat care scapa cu basma curata, desi incalca adeseori regulile. Daca rotitele s-au impotmolit si compania a trecut pe butonul de criza, e bine sa stii cand vin oamenii la lucru si cand pleaca. Echipa ca intreg are nevoie de tine sa disciplinezi abaterile.
 
5. Te pot vedea
 
E bine ca personalul sa vada cum reactionezi in situatii de criza. Cu alte cuvinte, exemplul personal e vital, daca vrei sa te impui ca lider. Fugi de la birou la ora 4? Pierzi vremea aiurea pe Facebook sau iti suni clientii? Ai o mina plictisita sau angajata? Una dintre definitiile liderului este ca acesta pune problemele altora inaintea alor sale. Cand treci printr-o criza, oricat de tentant este sa te ascunzi intr-un birou cu covor moale si rosu, cel mai indicat este sa te pozitionezi in mijlocul dezastrului.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016