Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Planificarea unei campanii promotionale de succes

Tags: campanie promotionala, medii de publicitate, buget, consumatori

Planificarea unei campanii promotionale necesita parcurgerea mai multor pasi si indeplinirea catorva obiective importante: mesajul trebuie sa ajunga la audienta tinta si sa fie inteles de aceasta, determinand apoi consumatorii sa actioneze, sa cumpere produsul sau serviciul promovat.
O campanie promotionala poate fi realizata in diverse medii publicitare: mediul tiparit (ziare, reviste, invitatii, afise, brosuri, comunicate de presa, etc.), mediul electronic (televizor, radio, internet), mediul exterior (panouri publicitare, chioscuri, afise, autobuze, masini, avioane, etc), dar si prin alte mijloace, de exemplu, publicitatea “din gura in gura”, articole promotionale (tricouri, pixuri, sepci, etc.).
 
Dupa identificarea mijloacelor necesare pentru atingerea publicului tinta, este important sa se stabileasca mesajul campaniei promotionale, astfel incat acesta sa fie pe intelesul audientei si atraga atentia consumatorilor.
 
Pasul 1: Pentru inceput, este necesar sa intelegem si sa examinam nevoile pietei tinta, luand in considerare varsta si venitul acestora.
 
Pasul 2: Stabilirea modului de alocare a resurselor.
 
Pasul 3: Dezvoltarea mesajului promotional impreuna cu echipa de creatie. Trebuie luate in considerare continutul, structura, formatul si scopul mesajului. In cadrul acestei etape trebuie sa dam dovada de cat mai multa creativitate.
 
Pasul 4: Stabilirea bugetului alocat campaniei publicitare.
 
Pasul 5: Implementarea campaniei promotionale, dupa ce au fost parcurse toate etapele: definirea pietei tinta, stabilirea modului de alocare a resurselor, identificarea mesajului promotional si studierea si alocarea bugetului aferent.
 
Monitorizarea eficientei campaniei promotionale dupa implementare este esentiala. Astfel, putem stabili cum percepe audienta tinta mesajul nostru, care au fost reactiile si ce masuri de imbunatatire putem identifica pentru implementarea in campaniile viitoare.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.2 din 5 - 5 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0