Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Putem sa ne imbratisam? Iata cinci sugestii pentru a va face clientii sa va adore

Tags: imbratisare, social media, succes, marketing

Nu va speriati, imbratisarea isi are acum locul si in marketing, cel putin la modul figurat. Asadar, ce credeti, a ne imbratisa sau a nu ne imbratisa?
In contextul social media si al relatiilor cu clientii, imbratisarea nu se refera la obtinerea de conversii. In schimb, are legatura cu conversatia si construirea de relatii. Se refera la convingerea potentialului sau actualului client sa ofere companiei, brandului, produsului sau serviciului o imbratisare publica, mai ales atunci cand nu ati cerut-o.
 
Obtinerea unei imbratisari depinde de experienta pe care o are clientul vizavi de dumneavoastra si mai putin de durata relatiei. Ascultati tot atat de mult pe cat vorbiti? Rezolvati o problema a clientului?
 
Companiile castigatoare se vor cerne dintre acelea care nu neaparat au cele mai grozave produse sau servicii, ci dintre acelea care procedeaza corect si primesc imbratisari de la clienti. Nu toti clientii sunt genul mamos, afectuos. Ca om de marketing. trebuie sa-i identificam pe cei care sunt. Acestia vor fi cei care vor duce mai departe campaniile in locul nostru. Cum putem deci obtine mai multe imbratisari?

1. Meritati-va imbratisarea
 
Indiferent cat de mare este compania voastra, de cat de bune sunt produsele, de cat de haioasa este reclama, compania poate sa nu merite sa fie imbratisata. Vorbim de o calitate care face parte din cultura companiei, este inserata serviciilor si stimulilor pe care-i trimiteti spre piata. Nu trebuie sa fiti Apple sau Starbucks, dar trebuie sa va mentineti abordabilitatea.
 
2. Ascultati
 
Marketingul de calitate nu poate repara produsele proaste sau serviciile nefolositoare, dar poate sa-si adjudece inima clientilor, ascultandu-i. Ascultatul are mai multa putere decat vorbitul. Aplecati-va urechea la vocea pietei.
 
3. Implicati-va si implicati-i si pe ceilalti
 
Da, a devenit deja un cliseu in era social media, dar conversatiile cu clientii va aduc imbratisari. Vorbiti cu ei despre ce-i intereseaza, obtineti feedback, idei sau reactii al o postare sau la un filmulet. Cu cat vorbiti mai mult cu ei, cu atat mai bune vor fi relatiile.

4. Identificati liderii de opinie
 
Gasiti mamosii intre clientii dumneavoastra, adica pe cei care va vor imbratisa primii. Incurajati-i apoi sa vorbeasca la intalniri sau sa participe la webinarii. Gasiti clientii care sunt activi pe forumuri, cei care pot sa vorbeasca, de bine sau de rau, despre ceea ce faceti.
 
5. Imbratisati
 
Aratati-va dragostea. Trimiteti flori, felicitari sau cadouri. Clientii pot fi imbratisati si prin social media.
 
Viitorul marketingului nu se refera la voi, ci la clientii care fac marketing in locul vostru. Totul incepe cu o imbratisare...
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0