Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi privind comercializarea produselor online

Tags: shopping online, testimoniale, comercializare produse, consumatori

Daca ati facut vreodata cumparaturi online, fara indoiala ca au existat multe ocazii in care ati refuzat anumite produse, in timp ce altele v-au facut cu ochiul. Ce determina consumatorii sa cumpere un anumit produs online?
Exista mai multe trucuri care pot trece neobservate, insa acestea au un rol important in atragerea consumatorilor. Iata cateva idei pentru optimizarea site-urilor de comercializare a produselor online:


1. Mariti fontul – fonturile de mici dimensiuni sunt dusmanul site-urilor de shopping online.
 
2. Concentrati-va asupra partii superioare a site-ului – adica acea parte care este vizibila fara a fi nevoie sa se deruleze pagina in jos. Consumatorilor moderni le lipseste rabdarea, astfel incat trebuie sa va asigurati ca partea superioara a paginii ii va atrage suficient de mult incat sa ramana pe site.
 
3. Oferiti discount-uri si produse gratuite – daca site-ul dumneavoastra comercializeaza carti online, atunci oferiti clientilor cate un ebook gratuit sau recenzii la cele mai populare carti. In orice caz, incercati intotdeauna sa le oferiti clientilor un bonus de fidelitate.
 
4. Ghidati-va dupa principiul “less is more” – nu incarcati pagina cu detalii inutile, care nu vor reusi decat sa sperie clientul. Furnizati cat mai putine optiuni si veti observa ca vizitatorii vor fi mai dispusi sa ia actiune.
 
5. Vorbiti din proprie experienta – nu recomandati produse pe care nu le-ati testat personal in prealabil. Clientii nu vor dori sa va cumpere produsele daca le furnizati recenzii false.
 
6. Oferiti testimoniale – acestea joaca un rol important in vanzari, deoarece au rolul de a creste credibilitatea brandului. In acelasi timp, nu este indicat sa postati prea multe testimoniale, rezumati-va la cateva marturii de calitate, din surse credibile.
 
7. Folositi elemente vizuale – o imagine face cat o mie de cuvinte. Din acest motiv, imaginile sunt esentiale cand incercati sa promovati produse. Clientii trebuie sa se simta in largul lor navigand pe site, prin urmare, trebuie sa acordati o atentie deosebita elementelor de design. 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0