Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategia ta de marketing iti ucide profiturile?

Tags: marketing, startegie de marketing, tactici de marketing, bani

Daca ai adoptat o strategie gresita, iti limitezi afacerea si iti ucizi profiturile. Strategia de marketing este ca soferul unei masini, tacticile de marketing fiind motorul. Daca stii unde vrei sa ajungi si cum sa ajungi acolo, tacticile tale de marketing te vor ajuta sa atragi mai multi clienti.
Toate business-urile folosesc una dintre urmatoarele metode pentru a atrage clienti: emailing, reclame, convorbiri telefonice, networking, evenimente promotionale, un site. Daca le folosesti si tu si nu atragi pe cat de multi clienti iti doresti, problema nu este tactica, ci strategia de marketing.
 
Fara o strategie eficienta de marketing nu vei obtine rezultatele pe care le doresti, indiferent cat de mult timp sau cati bani investesti. O campanie mare pe radio nu-ti va ajuta afacerea sa creasca, decat daca include un mesaj prin care atrage clientii. Un articol in ziar despre compania ta iti poate aduce clienti sau poate fi un bun subiect de conversatie. Si mesajele de email pot sa ajunga la cosul de gunoi sau ii pot face pe recipienti sa te contacteze.
 
Emailurile, spoturile radio sau site-urile sunt doar vehicule de livrare a mesajului de marketing. Ele sunt tactici pe care le folosesti pentru a-ti implementa strategia. Folosesti strategia corecta pentru a-ti marketa afacerea?
 
Care sunt principiile fundamentale ale strategiei tale de marketing? Daca poti sa raspunzi la aceasta intrebare, faci parte din 1% din antreprenorii care pot face acest lucru. 
 
Pentru a-ti creste afacerea, trebuie:
 
- sa-ti definesti tintele: identifica unde vrei sa ajungi si ce vrei sa obtii. Adica altceva decat a face bani. Ai o viziune despre cum va arata afacerea ta peste doi ani? Dar peste cinci ani?
 
- sa-ti targetezi marketingul: majoritatea micilor antreprenori isi irosesc timpul si banii nefocalizandu-se. Ai o metoda eficienta de identificare a persoanelor care iti vor produsele si servicile?
 
- sa folosesti o abordare de solutionare a problemelor: peste 95% dintre micii antreprenori isi concentreaza strategiile de marketing pe motivele pentru care oamenii ar trebui sa le cumpere produsele si serviciile, nu pe clienti. Dar nu cumva preocuparile pe care le ai in vedere sunt ale tale, nu ale clientului?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016