Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

A gresi e omeneste. Doar ca in marketing te costa ceva mai mult

Tags: marketing, motivatie, afacere, credibilitate

Motivatiile pe care le avem atunci cand dezvoltam o afacere sunt diverse. Nu intotdeauna insa acestea ne si ajuta sa ajungem acolo unde ne dorim. In multe situatii, modul in care alegem sa reactionam, pornind de la aceste motivatii, ne poate duce cu zece pasi inapoi.
Prin urmare, ce pacate de marketing si management savarsim fara sa ne dam seama?

Entuziasmul care ne arunca uneori in mrejele unor proiecte poate la fel de bine sa ne faca sa cedam decat sa ne poarte mai departe. Ne lasam dusi de val si speram ca proiectul-minune pe care ni l-am imaginat cu doar o seara in urma se va transforma in urmatoarele 48 de ore intr-o adevarata fabrica de bani. Fals. Si stim asta, insa nu ne oprim aproape niciodata pentru a ne potoli entuziasmul. Fara sa renuntam sa fim motivati, este bine sa ramanem intotdeauna cu picioarele pe pamant. Marketingul poate fi uneori nisip alunecos mai degraba decat stanca dura.

De asemenea, invidia ne poate face uneori sa stagnam. Sa ravnim la reusita altuia in timp ce ne plangem in pumni de ciuda. Si, pur si simplu, sa nu ne mai concentram asupra muncii pe care ar trebui sa o depunem pentru a ajunge acolo unde ne dorim. In astfel de situatii, ideal ar fi, din nou, sa incercam sa ne gandim ca tot ceea ce facem nu reprezinta un efort, ci doar pasi pe care trebuie sa ii urmam pentru a reusi.

Mandria s-ar putea sa ne ajute sa ocupam un ultim loc in topul celor mai buni din domeniul nostru. Si, cum stim deja, lauda de sine nu miroase-a bine. Trebuie sa facem mereu diferenta intre "a parea mare" si a "parea laudaros". E important ca afacerea noastra sa aiba credibilitate in ochii celorlalti, insa nu vom reusi sa facem asta daca traim cu senzatia sau cu aroganta ca suntem mult mai buni decat ceilalti din domeniu.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0