Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

De la Apple citire: Cand este momentul potrivit pentru a schimba design-ul unui produs?

Tags: apple, final cut pro x, app store, tehnologie, succes

In iunie 2011, Apple a lansat ultima versiune a software-ului de editare video, Final Cut Pro X, si aproape jumatate dintre cronicii pot fi rezumate in urmatoarele fraze: "Oribil", "Un dezastru", "Cumplit".
Pentru a intelege aceasta reactie, trebuie sa aruncam o privire asupra istoriei produsului. Apple a lansat Final Cut Pro in 1999. Intr-o lume asaltata de software-uri dificil de utilizat si configuratii de hardware ciudate, produsul Apple le-a eficientizat pe toate si le-a adus in industria de masa. In 2001, produsul Apple era deja folosit la editarea marilor filme. In 2002, a castigat un premiu Emmy pentru impactul asupra industriei televiziunii. Pana in 2010, detinea aproape 50% din piata.

Tehnologia din spatele produsului era insa veche de un deceniu. Se pare ca Final Cut Pro a trecut prin experienta unei schimbari de design tech, o schimbare majora care ne ofera experiente pe care nu le-am avut inainte. Problema este insa ca nu are acele carcateristici pe care editorii de imagine profesionisti se bazau in versiunile anterioare, cum ar fi abilitatea de a sincroniza si de a edita scene filmate de mai multe camere. Clientii s-au enervat cumplit, ceea ce a dus la aparitia unei probleme care ameninta cu alienarea unei portiuni importante a bazei de clienti.

Un succes care socheaza

Dar ceea ce pare a fi un esec pe termen scurt, este, de fapt, o abordare de succes pe termen lung pentru Apple. Daca ne uitam inapoi la portofoliu de produse al companiei, putem vedea schimbarii importante de design, inclusiv in cazul recentei tranzitii de la MobileMe la iCloud sau al celei a lui Macintosh de la PowerPC la procesoarele Intel.

Apple se misca repede pentru a evita stagnarea. O astfel de abordare poate sa bage in sperieti alte companii, dar aversiunea fata de nou duce la invechire. Evident. Clientii Apple trebuie sa faca fata actualizarilor frecvente, dar acestea afecteaza mai putin decat eventuala disparitie a unei intregi platforme sau companii. Multi clienti inteleg urmatoarele: desi multi utilizatori de App Store au fost extrem de nemultumiti, si mai multi au fost multumiti si, inainte de sfarsitul verii, Final Cut Pro devenea cea de-a doua aplicatie la vanzari.

Raspuns la intrebarea din titlu: oricand piata pare mai asezata si multumita.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016