Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De unde-si face Google banii? Top 5 al categoriilor de cuvinte cheie pentru AdWords

Tags: google, adwords. publicitate, cuvinte cheie, afaceri

Categoria de asigurari atrage cele mai mari rate de cost-per-click (CPC) in reclama platita Google AdWords: aproape 50 de dolari pe clic, conform ultimelor date privind cuvintele cheie furnizate de WordStream Inc si citate de marketingprofs.com.
Au fost astfel edzvaluite categoriile de cuvinte cheie cu cel mai mare volum de cautare si ratele lor de CPC. Aceste cuvinte cheie reprezinta modalitatea prin care Google isi atrage cea mai mare parte din profit.
 
In ultimele patru trimestre, Google a castigat 32,2 miliarde de dolari venituri din publicitate.Topul primelor cinci categorii de cuvinte cheie care impun cele mai mari costuri pe clic sunt urmatoarele:
 
- Asigurari: 55 de dolari
 
- Imprumuturi: 44 de dolari
 
- Ipoteca: 47 de dolari
 
- Avocat: 47 de dolari
 
- Credit: 36 de dolari
 
Aceste date ne conduc catre cateva concluzii:
 
1. In Google AdWords, minimum care se liciteaza pe cuvant cheie este 0,05 dolari, dar, in categoriile mai competitive, Google poate obtine si 50 de dolari pe clic. In ciuda portofoliului variat de produse, PPC-ul aduce Google milioane in fiecare an.
 
2. Categoriile de cuvinte cheie cu cele mai mari volume de cautari si cele mai mari costuri sunt folosite de companii cu traditie. Prin urmare, acestea isi permit sa plateasca mult pentru a castiga un client nou. Firmele de avocatura, aplicatiile legate de ipoteca si gazduirea de servere se numara printre aceste tipuri de companii/ afaceri. 
 
 
Autor: Madalina Alexe


Where Does Google Make Its Money? [ infographic ]
© 2011 WordStream, Inc.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Matache 19-Oct-2012 07:22:43
www.3td.ro

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0