Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google Ads introduce doua noi optiuni pentru campaniile publicitare online
Tags: ad preview and diagnosis tool, google ads, reclama, campanie ads, edit budget
Calibrarea campaniilor Google Ads va fi acum mai usoara si mai precisa, dupa ce o noua actualizare a serviciului a introdus doua noi tool-uri.
Calibrarea campaniilor Google Ads va fi acum mai usoara si mai precisa, dupa ce o noua actualizare a serviciului a introdus doua noi tool-uri.
Google a introdus doua noi optiuni pentru cei care isi fac reclama prin Google Ads, care ii vor ajuta sa-si calibreze mai bine campaniile de promovare pe motorul de cautare.
Cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”, poti introduce un termen de cautare si obtine o previzualizare a felului in care pagina de rezultate ale cautarilor Google se afiseaza pe monitoarele utilizatorilor. Poti sa verifici potentialul unui termen de cautare printr-un simplu search pe Google, dar este mai bine sa verifici cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”, pentru ca asa esti sigur ca nu-ti vor fi afectate metricele.
Ca element de noutate, Google iti da acum psibilitatea sa filtrezi dupa tipurile de audienta previzualizarea anunturilor. Pana acum, puteai filtra doar dupa localizare, limba si dispozitiv folosit. Cu ajutorul optiunilor de targetare (tintire), vei putea vedea care anunturi sunt afisate pentru publicul tau tinta.
Al doilea update nou facut de Google permite celor care se promoveaza pe Google Ads sa vada prin Ad Preview and Diagnosis motivul pentru care nu li se afiseaza anumte anunturi, pentru a lua masuri. Daca motivul pentru care anuntul tau nu se afiseaza este legat de buget, poti da clic pe "Edit Budget" pentru modifica bugetul direct din tool.
Instructiunile complete de utilizare ale celor doua noi optiuni pot fi gasite AICI!
Cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”, poti introduce un termen de cautare si obtine o previzualizare a felului in care pagina de rezultate ale cautarilor Google se afiseaza pe monitoarele utilizatorilor. Poti sa verifici potentialul unui termen de cautare printr-un simplu search pe Google, dar este mai bine sa verifici cu „Ad Preview and Diagnosis tool ”, pentru ca asa esti sigur ca nu-ti vor fi afectate metricele.
Ca element de noutate, Google iti da acum psibilitatea sa filtrezi dupa tipurile de audienta previzualizarea anunturilor. Pana acum, puteai filtra doar dupa localizare, limba si dispozitiv folosit. Cu ajutorul optiunilor de targetare (tintire), vei putea vedea care anunturi sunt afisate pentru publicul tau tinta.
Al doilea update nou facut de Google permite celor care se promoveaza pe Google Ads sa vada prin Ad Preview and Diagnosis motivul pentru care nu li se afiseaza anumte anunturi, pentru a lua masuri. Daca motivul pentru care anuntul tau nu se afiseaza este legat de buget, poti da clic pe "Edit Budget" pentru modifica bugetul direct din tool.
Instructiunile complete de utilizare ale celor doua noi optiuni pot fi gasite AICI!
Autor: Florin P. Amariei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.