Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google este rege sau are si Bing ceva de spus in SEM?

Tags: google, bing, sem, marketing, sua

Google domina doua treimi din spatiul motoarelor de cautare. Pe Google au loc mai multe cautari decat oriunde altundeva. Google genereaza mai mult venit in urma vanzarilor online decat orice alt motor de cautare. Google este compania cu care sa te lupti, numai ca pare de neinvins. Daca ai o pozitie buna pe Google, faci ceea ce trebuie. Concentreaza-te pe Google si iti va fi bine!
La prima vedere, asa stau lucrurile. Odata insa ce dam la o parte cojitele de ceapa, ajungem la o cu totul alta imagine. Specialistii in marketing sunt constienti de faptul ca diferentierea este cheia promovarii unei marci inregistrate.
 
Google domina spatiul motoarelor de cautare, acoperind doua treimi din cautari. Adevarat, dar sa ne uitam mai bine si la numarul "global". Oricum am imparti placinta, si Google, si Bing au un trafic important in orice sectiune demografica ne-am uita. O treime din cautarile pe Google sunt efectuate de oameni din afara SUA, in timp ce competitorul sau direct isi trage mare parte din fideli din Statele Unite.
 
Google genereaza mai mult venit din urma vanzarilor online decat orice alt motor de cautare. Adevarat, dar acest lucru nu se aplica in intreg spectrul de utilizatori. Bing il bate pe Google in unele domenii. In primul rand, volumul de trafic nu este un factor critic de succes pentru SEM – ratele de conversie joaca un rol major, ceea ce este, probabil, mai important decat traficul in sine. Bing are rate de conversie superioare in unele plaje demografice (cei peste 34 de ani si, in special pensionarii).
 
Utilizatorii Bing au copii, o cariera bine intemeiata, o casa si o viata aglomerata pentru care internetul este o mana cereasca, deoarece ii ajuta sa economiseasca timp. Pe scurt, Bing prezinta o mai mare concentrare de utilizatori din plaja demografica cheie, cei care au motivatie si banii necesari pentru a consuma timp si bani online. Succesul general al Google se datoreaza volumului mare de cautari, in comparatie cu cel de pe Bing. Se prea poate ca aceasta abordare sa fie una gresita, incercand sa comparam merele cu perele. Profesionistii in SEM, care doresc sa obtina diferente specifice ale ofertelor si sa se concentreze pe audienta tinta, trebuie sa gaseasca echilibrul intre Bing si Google, pentru maximizarea ROI.
 
Google este imbatabil. Google este, intr-adevar, o companie bine condusa care se afla acum intr-o pozitie grozava. dar nicio companie nu este de neinvins, iar viitorul Google nu este asigurat pe vecie. Cine ar fi putut prezice acum cinci ani ca Facebook va creste suficient pentru a deveni un competitor redutabil?
 
Succesul Google se datoreaza faptului ca a schimbat modul in care oamenii folosesc internetul. Poate ca a mai avut loc o schimbare de paradigma, odata cu social media si nu este niciun secret faptul ca Facebook pare a se imprieteni la catarama cu Microsoft (cea care detine Bing). Google a fost intr-o stransa competitie cu Bing pentru preluarea cautarii pe Yahoo!: Bing a castigat in Japonia. Google si-a revenit din lovitura si a atacat anul trecut in China, bazandu-se pe asa-zise probleme legate de securitate, confidentialitate si cenzura, dar Bing se extinde si pe aceasta piata.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0