Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa creezi materiale publicitare reusite

Tags: reclame, materiale publicitare, audienta tinta, beneficii, clienti potentiali

Crearea unor reclame si materiale publicitare reusite este una din cele mai dificile sarcini ale oricarei companii. Pentru ca aceste materiale publicitare sa aiba succesul dorit, acestea trebuie sa aiba un impact puternic asupra audientei tinta, sa nu poata fi uitate cu usurinta. Chiar daca nu dispui de un buget mare, iata cateva sfaturi de urmat:
1. Adreseaza-te audientei corespunzatoare
Cat de bine iti cunosti si intelegi audienta tinta? Reclamele ar trebui sa atraga imediat potentialii clienti si sa le vorbeasca acestora pe limba lor. Acestea trebuie sa para reale, fara sa discrimineze in vreun fel, sa nu fie exagerate, astfel incat clientii potentiali sa inteleaga automat ca oferta ta li se adreseaza in mod direct.
 
2. Prezinta un beneficiu puternic
Pentru a atrage atentia oamenilor, este important sa gasesti un titlu potrivit, care sa sublinieze un beneficiu sau o oferta. Trebuie sa intelegi ce anume isi doreste audienta tinta si sa faci tot posibilul pentru a le oferi clientilor aceste lucruri. Exprima beneficiul oferit in titlu si apoi descrie modul in care vei reusi sa duci la indeplinire acest obiectiv in corpul textului publicitar.
 
3. Creeaza un moment “aha”
Te-ai intrebat vreodat de ce termenul “nou” este folosit atat de des in publicitate? Deoarece creierul uman este avid dupa noi informatii. Materialele publicitare de exceptie au capacitatea de a deschide mintile. Prin intermediul acestora, le poti oferi clientilor o cale spre atingerea obiectivelor sau le poti furniza o intelegere mai profunda asupra unor lucruri. Astfel, vei reusi sa captezi atentia audientei tinta si va creste simtitor rata de raspuns.
 
4. Iesi in evidenta
Materialul tau publicitar trebuie sa fie diferit de celelalte, de aceea este important sa folosesti un design cat mai curat si elemente simple, fara a incarca fara rost pagina sau spatiul publicitar.
 
5. Starneste o reactie
Orice client potential care iti vede materialul publicitar trebuie sa aiba o reactie. Daca vei sublinia un beneficiu puternic in titlul reclamei si vei include detalii referitoare la acest beneficiu in corpul textului, oamenii vor fi entuziasmati sa afle cum pot profita de ceea ce tu le promiti. Este important sa inchei prin prezentarea urmatorului pas ce trebuie facut: vizitarea site-ului pentru aflarea mai multor detalii, efectuarea unei achizitii pe loc, si asa mai departe.
 
Nu uita: reclamele reusite starnesc interesul, sunt retinute cu usurinta si produc rezultate palpabile.

Sursa: Entrepreneur


Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0