Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa-ti pui produsul in mainile unei vedete?
Tags: marketing, vedete, branding, plasare de produse, expunere a brandului
Studiourile de film nu sunt singurele afaceri care beneficiaza in urma galei Oscarurilor, de exemplu. Tot felul de companii profita de faima si recunoasterea pe care le castiga daca o vedeta le foloseste sau este vazuta cu produsul lor. Si nu este atat de greu sa ajungi acolo. Trebuie sa stii de unde sa incepi.
Studiourile de film nu sunt singurele afaceri care beneficiaza in urma galei Oscarurilor, de exemplu. Tot felul de companii profita de faima si recunoasterea pe care le castiga daca o vedeta le foloseste sau este vazuta cu produsul lor. Si nu este atat de greu sa ajungi acolo. Trebuie sa stii de unde sa incepi.
Se stie ca multi consumatori urmaresc tendintele impuse de celebritati si introduc in vietile lor produsele pe care le folosesc si cei pe care ii admira. In aceste conditii, daca o vedeta este vazuta purtand brandul tau, aceasta prezenta are impact asupra vanzarilor si creste notorietatea brandului.
Expunerea poate fi un pas urias in viata unei afaceri mici, dar ea poate fi o provocare. Pentru a castiga cursa, Stacy Jones, presedinte al Hollywood Branded, declara, pentru businessnewsdaily.com, ca este nevoie de un plan bine stabilit.
In primul rand, trebuie sa stii ce urmaresti. Daca trimiti orbeste un produs catre o celebritate, se prea poate sa nu-l vei nicicum si asistenta ei sa se foloseasca de el. Trebuie sa ai asteptari rezonabile si, desi tu crezi ca produsul tau este cel mai grozav (poate chiar e), vedeta cu pricina poate sa nu fie de aceeasi parere.
Cel mai bine ar fi sa lucrezi cu o agentie care are contacte cu vedetele. Afacerea ta va beneficia in urma acestui pas, caci va obtine expunere printr-un Tweet al unei vedete sau purtarea produsului de catre zeul/zeita devenita mesager(a) a brandului.
In timp ce unele companii se dau peste cap sa-si puna produsele in mainile oamenilor celebri si bogati, unele sunt pur si simplu norocosi. Asa este si cazul lui Marcus Woolcott si al lui Claire Theobald, patroni ai New York Boutique Beatrix. Rucsacelele lor, sticlele de apa si cutiile de sandvisuri au fost vazute pe bratele unor mame foarte cunoscute, printre care Katie Holmes, Halle Berry, Meg Ryan, Victoria Beckham, ca sa mentionam doar cateva.
Prima vedeta care le-a folosit produsele a fost Marcia Cross, tocmai in perioada in care „Neveste disperate” avea cea mai mare audienta. A fost fotografiata cu o geanta de scutece. Cu o alta geanta decat cea care ii fusese trimisa drept cadou (de aici compania a decis sa nu mai faca astfel de cadouri). Halle Berry a avut insa cea mai mare influenta: dupa ce a fost vazuta cu cutia de sandvisuri cu maimuta, 10.000 de comenzi au urmat editiei cu poza respectiva. Compania are acum reprezentante in 32 de tari din toata lumea.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.