Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Reclame incredibil de indraznete care au fost create pentru a soca

Tags: reclame, publicitate socanta, benetton, dolce & gabana, organizatii

V-ati lovit vreodata de reclame atat de socante, incat vi s-a parut incredibil ca au fost publicate sau chiar create cu totul? Este vorba de asa-numitul curent "publicitate socanta". Dupa cum ii sugereaza si numele, aceste reclame sunt generate pentru a soca si genera controverse, pentru a dobandi notorietate, folosind violenta, sexul si tabuurile.
Multi au mers insa prea departe si au fost interzisi imediat, dar asta nu i-a impiedicat sa devina virali pe net.

Compania italieneasca Benetton (foto) a facut pionierat in acest domeniu in anii 1980 si campaniile sale specifice au nascut pareri impartite. Desi multi au fost revoltati de metoda folosita de exemplificare prin imagini, altii i-au laudat, deoarece ataca probleme sociale semnificative, cum ar fi drepturile civile si ale omului. Benetton nu s-a sfiit sa atace tabuuri ale epocii, cum ar fi SIDA, si a folosit imagini adevarate. Este celebra, in acest sens, reclama titrata din 1991 in care un tata isi tine baiatul mort in brate, pe un pat de spital.
 
Reclamele socante pot sa rateze spectaculos. Designer-ul italian Dolce & Gabbana a fost fortat sa-si retraga, in 2007, o campanie explicit sexuala in care glorifica un viol in grup.
 
Asadar, functioneaza aceasta metoda inedita si obraznica? Stilul si-a castigat din ce in ce mai multi adepti in randul agentiilor de peste tot din lume, organizatiile active social folosindu-l pentru a-si face cunoscute cauzele.

Sursa: www.businessinsider.com
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0