Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 moduri prin care iti poti optimiza pagina de brand

Tags: pagina de brand, facebook, audienta tinta, fani, atragere fani, insights, postari, continut de calitate

Cum poti sa atragi un numar cat mai mare de fani pe Facebook? Si cum poti sa iti mentii fanii interesati si activi? Iata cateva sfaturi extrem de utile.
1. Cunoaste-ti audienta
Studiaza Facebook Insights pentru a afla ce isi doresc fanii cu adevarat. Trebuie sa afli ce fel de continut isi doresc sa citeasca, sub ce forma, la ce ora, cate postari ar trebui adaugate pe zi, si asa mai departe. Este important sa iti cunosti audienta tinta pentru a putea oferi fanilor exact ceea ce isi doresc.
 
2. Adauga postari scurte si la obiect
Se pune din ce in ce mai mult accent pe faptul ca postarile ar trebui sa fie succinte si relevante. Studiile indica faptul ca un continut stufos ramane deseori necitit pe Facbook si descurajeaza fanii sa continue sa urmareasca pagina. Cele mai eficiente postari sunt cele scurte, usor digerabile.
 
3. Ofera continut de calitate
Calitatea continutului oferit ramane in continuare cea mai buna metoda de crestere a engagement-ului. Ofera continut de valoare pentru a ramane in news feed-ul fanilor. Imaginile raman in continuare cele mai eficiente. De asemenea, incurajarea fanilor sa raspunda la intrebari si sa adauge comentarii contribuie semnificativ la cresterea vizibilitatii.
 
4. Raspunde la comentarii
De multe ori, brandurile uita sa interactioneze cu fanii. Nu uita sa raspunzi intrebarilor adresate si sa multumesti fanilor atunci cand iti dau feedback pozitiv.
 
5. Atrage-i si pe prietenii fanilor tai
Prietenii fanilor sunt foarte importanti deoarece acestia sunt cei mai dispusi sa viziteze o pagina de brand de pe Facebook, sa achizioneze un produs si sa devina ei insisi fani ai brandului. Incurajeaza interactiunea cu fanii, astfel incat si prietenii acestora sa vada toata activitatea acestora in news feed (like-uri, comentarii, postari).
 
In cele din urma, totul se rezuma la continutul oferit. Daca acest continut este de calitate, fanii vor reveni pe pagina ta si isi vor incuraja si prietenii, direct sau indirect, sa li se alature.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0