Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 sfaturi utile pentru cresterea engagement-ului folosind Facebook Timeline

Tags: facebook timeline, cresterea engagementului, fani, concursuri, pagina de brand, imagini, imagine de coperta

Formatul Facebook Timeline a fost implementat pentru paginile de brand inca din data de 30 martie, insa probabil ca nu toti administratorii unei astfel de pagini stiu cum sa foloseasca noua interfata in beneficiul companiei.
Daca detii o pagina de brand, insa nu esti multumit de rata de engagement (implicare) a fanilor, iata cateva sfaturi utile:
 
1. Profita la maxim de imaginea de coperta
Un purtator de cuvant al Facebook a declarat recent ca “noua imagine de coperta capteaza intreaga cultura si esenta a unui brand si ii evidential produsele – este primul lucru pe care oamenii il vad atunci cand viziteaza o pagina de brand.” Prin urmare, imaginea de coperta este extrem de importanta in promovarea brandului.
 
Conform unui studiu recent, consumatorii acorda o atentie mai mare imaginii de coperta decat oricarui alt continut de pe pagina, asadar aceasta trebuie folosita la potentialul maxim. Foloseste o imagine de calitate, la rezolutie inalta, deoarece trebuie ca prima impresie sa fie una de exceptie.
 
2. Posteaza cat mai multe imagini
Formatul Timeline este mult mai concentrat in jurul imaginilor decat versiunea veche. Prin intermediul social media, un brand poate sa devina mult mai accesibil, oferind clientilor sai informatii si imagini din interiorul companiei si aratandu-si caracterul uman.
 
3. Foloseste din plin instrumentul Insights
Facebook iti pune la dispozitie o analiza detaliata a paginii de brand, oferindu-ti date privind numarul de utilizatori care au interactionat in vreun fel cu pagina ta (prin comentarii, like-uri, distribuiri), numarul total de oameni care au vizualizat continutul asociat paginii (cat de departe a ajuns mesajul tau), si multe altele.
 
4. Evidentiaza sau posteaza in prim-plan cel mai bun continut
Odata cu introducerea noului format Timeline, Facebook permite administratorilor de pagina sa aleaga sa evidentieze anumite postari prin selectarea icoanei sub forma de stea din partea dreapta sus. Astfel, postarea respectiva va fi afisata pe intreaga latime a paginii. De asemenea, este indicat sa folositi optiunea “Pin to Top” pentru postarile foarte importante, respectivul continut ramanand in prim-plan.
 
5. Initiaza concursuri
Este cea mai simpla metoda prin care poti castiga fani noi. Concursurile care ofera mai multe premii de valoare mai mica genereaza o audienta mai mare decat cele care ofera doar unul sau doua premii de valoare mai mare. Fanii sunt mult mai dispusi sa participe la un concurs la care au mai multe sanse de castig. Asadar, initiati concursuri cu premii variate, chiar daca nu sunt de valoare, pentru a atrage si mentine atentia fanilor.Formatul Facebook Timeline a fost implementat pentru paginile de brand inca din data de 30 martie, insa probabil ca nu toti administratorii unei astfel de pagini stiu cum sa foloseasca noua interfata in beneficiul companiei.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016