Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noul Facebook le prieste brandurilor: Varianta Timeline creste consistent rata de engagement

Tags: facebook, timeline, impact, branduri, engagement

Dupa ce a starnit panica si controverse printre utilizatori, Facebook Timeline are parte de o mica portie de glorie, fapt care l-ar putea face pe Mark Zuckerberg sa rosteasca celebra replica: „I told you so”.
Toate astea pentru ca un studiu recent a relevat faptul ca brandurile de pe Facebook au parte de mai mult engagement de cand a fost implementata varianta Timeline. Mai exact, cu 46% mai mult.Studiul a fost realizat de Simply Measured, iar rezultatele preliminarii au evidentiat faptul ca 15 mari branduri care lucreaza deja cu Facebook Timeline au inregistrat cresteri ale ratei de engagement, care, in cazul Toyota de exemplu, a sarit peste 150%.  Per ansamblu, noua varianta de Facebook a plusat la trei mari capitole:1. Engagement din partea fanilor – crestere cu 14%;2. Engagement de continut – crestere cu 46%;3. Engagement de continut interactiv (fotografii si clipuri video) – crestere cu 65%.Simply Measured s-a raportat insa la activitatea brandurilor din acest an, analizand datele incepand cu 1 ianuarie 2012 si pana pe 26 martie. Chiar si asa, rezultatele sunt cum nu se poate mai incurajatoare atat pentru brandurile care si-au croit deja drum prin social media, cat si pentru Facebook.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0