Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum isi promoveaza brandurile produsele pe Pinterest

Tags: pinterest, promovare brand, social media, campanii online

Conform unui nou studiu, Pinterest genereaza mai mult trafic decat Twitter. Se stia deja ca noua senzatie in materie de social media genereaza mai mult trafic decat Google+, YouTube si LinkedIn la un loc, insa iata ca acum Pinterest a reusit sa il depaseasca si pe marele Twitter. Avand in vedere aceste noi date, cum credeti ca isi promoveaza brandurile cat mai eficient produsele pe Pinterest?
Multe branduri au inceput sa realizeze diverse promotii, incurajandu-si utilizatorii sa ii urmaresca pe Pinterest si sa “pin-uiasca” produsele lor. Spre exemplu, compania aeriana British Midland International a lansat o loterie pe Pinterest. Aceasta a postat o serie de panouri pe pagina sa Pinterest, cu imagini din cinci destinatii: Beirut, Dublin, Marrakech, Moscova si Nisa. Utilizatorii erau rugati apoi sa redistribuie pana la sase imagini. La sfarsitul fiecarei saptamani, compania alegea un numar la intamplare, iar utilizatorii care distribuisera imaginea cu acel numar aveau sansa sa castige doua bilete dus-intors catre orice destinatie.




Barney’s New York este o alta companie care a lansat o campanie asemanatoare pe Pinterest de Ziua Indragostitilor. Compania si-a incurajat prietenii de pe retelele de socializare sa devina fani pe pagina sa Pinterest si sa isi creeze propria lista de dorinte de Valentine’s Day.
 
Aceste campanii sunt foarte asemanatoare celor intreprinse pe Facebook, Twitter, sau Foursquare, acolo unde brandurile le ofera utilizatorilor cadouri sau discount-uri in schimbul unor Like-uri, comentarii sau redistribuiri de link-uri. Aceste tipuri de campanii reusesc sa starneasca interesul oamenilor pe termen scurt, insa nu sunt tocmai profitabile pe termen lung.
 
Sfatul expertilor in social media este ca brandurile sa nu se concentreze doar asupra statisticilor, ci sa incerce mai degraba sa isi creeze o comunitate inchegata de utilizatori cu care sa interactioneze in mod regulat. Fiecare interactiune cu utilizatorii, oricat de neinsemnata ar parea, va pune bazele increderii pe termen lung si va duce la fidelizarea clientilor.
 
Ati incercat sa va promovati brandul pe Pinterest? Cum vi se pare? 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0