Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Afla ce poti face atunci cand clientii tai devin rautaciosi pe site-urile de socializare
de Ana Tudor |
Tags: clienti nervosi, social media, reputatia companiei
De cele mai multe ori se intampla ca cei care apeleaza la serviciile si produsele companiei tale sa isi exprime frustrarile si supararile pe retelele de socializare.
De cele mai multe ori se intampla ca cei care apeleaza la serviciile si produsele companiei tale sa isi exprime frustrarile si supararile pe retelele de socializare.
Indiferent de marimea companiei pe care o ai, clientii furiosi nu vor ezita sa isi exprime furia si de asemenea, nu se vor opri pana ce nu iti vor deteriora reputatia online.
Trebuie sa fii intotdeauna pregatit in ceea ce priveste comportamentul si atitudinea clientilor tai. Mai mult decat atat, exista doua tipologii de clienti:
- Persoanele amabile, care aleg sa isi scrie parerile pozitive pe site-urile de socializare si incearca sa formeze o imagine buna companiei pe care o detii, deoarece sunt multumite de serviciile si produsele pe care firma ta i le ofera;
- Persoanele mai putin amabile, care au o placere neinteleasca de a strica reputatia unei persoane sau a unei companii atunci cand gaseste cel mai mic defect in ceea ce priveste serviciile sau produsele respectivei afaceri.
In cazul in care vei intalni un client care se incadreaza in a doua tipologie trebuie sa stii cum sa reactionezi. Iata cinci sfaturi despre cum sa faci fata unei situatii de acest gen:
1. Raspunde-le rapid
Cu cat o persoana asteapta mai mult un raspuns de la cel caruia ii face o plangere, cu atat mai rea este, deoarece in timpul in care aceasta asteapta nu face altceva decat sa te critice si mai mult. Lasa-i sa stie ca ai luat la cunostinta problema care ii supara si incearca sa ii impaci in cazul in care poti.
2. Niciodata nu afisa o atitudine negativa
Nu te enerva atunci cand vezi ca unul din clientii tai este rautacios si nu iti apreciaza munca. Cea mai buna modalitate de a rezolva un astfel de conflict este sa fii calm si sa incerci sa discuti amiabil problema pe care respectiva prsoana o are.
3. Raspunde personal
Pentru a avea o credibilitate cat mai mare este indicat sa le raspunzi personal tuturor celor care care au o problema cu compania pe care o conduci. Chiar daca exita angajati a caror treaba este sa se ocupe de departamentul de Social Media, incearca atunci cand ai timp sa vorbesti personal cu clientii.
4. Incearca sa gasesti o solutie impreuna cu clientul
Informeaza-ti clientul ca doresti sa faci orice iti sta in putinta pentru a-i rezolva problema pe care o are. Nu incerca doar sa calmezi persoana respectiva si sa o abandonezi. Calmeaza-l, apoi incearca sa ii oferi ceea ce iti cere.
5. Vorbeste chiar si atunci cand nu esti online
Unele site-uri de socializare au o optiune prin care poti trimite mesaje instant sau alege sa trimiti un e-mail in asteptarea unui raspuns de la clientii tai care sunt mai putin multumiti de compania ta.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.75
din 5
- 2 voturi.
Articole similare
Ce impact au schimbarile realizate de Facebook asupra comunicarii brandurilor in social media
Nivea isi retrage o reclama de pe piata, la presiunea social media
Cele mai creative pagini de brand existente pe Facebook
Lamaia in bere este placere: Bergenbier relanseaza Fresh Lemon
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE