Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bani din social media? Se poate prin trei pasi

Tags: marketing online, social media, cont twitter, promovare social media

Daca intrebam orice specialist in online despre viitorul social media, nu vor putea sa dea un raspuns cert. Iar asta doar din cauza ca Internetul este imprevizibil si ca se poate dezvolta cu o viteza uimitoare de la o zi la alta.

Ceea ce ne pot spune insa toti cei care au experienta in marketing este sa tratam acest segment cu aceeasi seriozitate si motivare cu care lucram in orice alt mediu in care se poate vinde. Daca merita sa investim? Cu siguranta. Ramane doar sa ne dam seama in orice moment cat de profitabil este raportul timp-bani in cazul acestor proiecte de social media.

Iesi in evidenta. Sunt milioane de conturi de Twitter si sute de mii de afaceri care incearca sa profite de pe urma canalelor de comunicare de acest fel. Insa, daca tweet-urile tale nu au nimic deosebit, nu vei reusi sa atragi un numar suficient de mare utilizatori. Un exemplu in acest sens il reprezinta contul de Twitter al gelateriei Humphry Slocombe. Da un click si vei intelege ce inseamna sa ai personalitate in social media.


In plus, incurajeaza-ti fanii de pe Facebook sau pe cei de pe Twitter sa interactioneze. Fie ca le ceri parerea in legatura cu un produs, fie ca organizezi concursuri la care cei abonati pot participa, asigura un mediu activ pentru ca un canal de social media static este practic inexistent.

Incearca sa combini elementele de social media si sa iti promovezi continutul fara sa pari agresiv. Astfel, o treime din ceea ce promovezi poate sa fie din partea altor companii astfel ca fanii tai nu vor simti ca incerci sa le vinzi in permanenta produsele tale. Trebuie insa amintit faptul ca informatiile terte pe care le furnizezi trebuie sa faca parte din acelasi domeniu in care activezi pentru a te asigura ca targetul tau nu isi pierde interesul.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0