Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa folosesti social media in avantajul tau

Tags: social media, consumatori, continut de calitate, promovare brand, blog

Esti activ pe canalele sociale media si vrei sa primesti feedback pozitiv din partea clientilor? Bineinteles ca fiecare brand doreste sa aiba un impact cat mai mare asupra consumatorilor si sa isi mareasca baza de clienti, iar canalele social media reprezinta una dintre cele mai eficiente si mai putin costisitoare metode de atingere a acestui obiectiv.
Pentru asigurarea succesului si cresterea traficului pe site, ar fi bine sa te concentrezi asupra urmatoarelor elemente:
 
1. Fii autentic
 
Oamenii isi dau seama mai devreme sau mai tarziu daca brandul este autentic sau nu. Nu incerca sa fii altfel decat esti, deoarece sinceritatea este una dintre cele mai apreciate calitati.
 
2. Ofera continut de calitate
 
Nu-ti pacali cititorii promitand un subiect senzational in titlu, insa oferind un continut lipsit de substanta. Nu vei face decat sa ii enervezi, iar vizitatorii probabil ca nu iti vor mai citi postarile ulterioare, ba chiar iti vor face reclama negativa. Un mesaj transmis in mod prietenos prin intermediul canalelor social media le poate schimba oamenilor complet impresia despre brand. Daca vei cauta sa oferi exclusiv continut de calitate, cu siguranta ca cititorii vor reveni si te vor recomanda si prietenilor.
 
3. Promoveaza alte bloguri si branduri
 
In social media, recomandarile sunt esentiale. Asadar, atunci cand oferi link-uri catre alte bloguri sau website-uri, este foarte probabil ca respectivele branduri sa raspunda in mod pozitiv si sa te promoveze la randul lor. Astfel iti vei dubla traficul si vei avea acces la o audienta complet noua.
 
4. Nu te concentra asupra castigurilor, ci asupra calitatii
 
Oferirea de continut de calitate ar trebui sa fie principalul tau scop, nu castigurile materiale. Daca te concentrezi strict asupra profitului, vei descoperi ca acesta nu va avea decat de suferit. Toate campaniile social media necesita investitii si multa rabdare, iar castigurile vor urma negresit.
 
5. Fii la curent cu toate noutatile
 
Ceea ce functioneaza cu brio astazi poate da gres maine. Fii la curent cu toate noutatile din domeniu, dar mai ales cu schimbarile din social media, unde lucrurile se schimba in ritm alert.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0