Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Creeaza cele mai bune relatii publice
Tags: social media, relatii publice, imaginea companiei, clienti, conflicte
Modul in care gestionezi relatiile publice pot sa iti duca afacerea pe o noua treapta sau pot sa o scufunde. Relatiile publice pozitive transmit potentialilor clienti ca reprezinti o companie in care pot avea incredere in vreme ce conflictele vor lasa mereu impresia unei companii care trebuie evitata.
Modul in care gestionezi relatiile publice pot sa iti duca afacerea pe o noua treapta sau pot sa o scufunde. Relatiile publice pozitive transmit potentialilor clienti ca reprezinti o companie in care pot avea incredere in vreme ce conflictele vor lasa mereu impresia unei companii care trebuie evitata.
In primul rand, intre companie si comunitate trebuie sa existe o relatie, un schimb. Compania trebuie sa fie implicata si sa ofere comunitatii lucruri de valoare, fapt care se va reflecta in imaginea companiei.
Crearea unor noi locuri de munca poate fi din nou un aspect pozitiv, alaturi de recompensarea salariatilor in mod echitabil, in functie de reusitele acestora.
In plus, compania trebuie sa comunice eficient prin intermediul platformelor de socializare si sa fie vizibila in online. Clientii si oamenii interesati de companie trebuie sa aiba posibilitatea de a contacta reprezentanti ai companiei. Mesajele lansate in social media trebuie sa evite intotdeauna situatiile care pot crea conflicte.
Chiar daca online-ul are o influenta semnificativa, celalalte canale media (televiziunea, radioul, publicatiile) nu trebuie sa fie neglijate. Construieste-ti reputatia profitand de aceste mijloace de comunicare si afiseaza intotdeauna imaginea unei companii care merita respectul clientilor.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
SEO s-a mutat in social media. Nu optimiza unde nu trebuie
Modelul relatiilor interurmane sau cum arata viitorul in analiza de brand
Studiu: 57% dintre consumatori nu au niciun interes sa interactioneze cu brandurile pe social media
5 pasi care te vor ajuta sa iti reimprospatezi afacerea
Ultimele articole
97% dintre tinerii din UE folosesc internetul zilnic
Cum sa inveti singur optimizare SEO – Ghid simplu pentru incepatori
Meta AI ajunge si in Europa
Noua actualizare Google: cum iti poate afecta site-ul si ce trebuie sa faci