Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Compania Mars ar putea fi cenzurata pe Twitter

Tags: mars, snickers, katie price, twitter

Compania Mars ar putea fi cenzutata pe Twitter din cauza unei campanii publicitare "inselatoare" pentru Snickers.
Autoritatea Standardelor Publicitare (Advertising Standards Authority), un organism independent de reglementare din Marea Britanie investigheaza o posibila campanie publicitara inselatoare din partea copmpaniei Mars.

Investigatia vine ca urmare a unor mesaje postate pe Twitter de celebritati precum Katie Price si Rio Ferdinand care promoveaza brandul Snickers. Rezultatul anchetei ar putea duce la interzicerea unei campanii pe Twitter, pentru prima data. Postarile celor doua staruri au iscat multe comentarii critice din partea fanilor pentru ca nu se mentiona clar ca este vorba de promovarea unui produs, informeaza Marketing Week. Katie Price, de exemplu, a postat pe tema datoriilor din zona euro ca apoi sa incheie cu o poza in care manca din batonul de ciocolata Snickers si mesajul: "Nu esti tu cand iti este foame" ("You’re not you when you’re hungry @snickersUk#hungry#spon").
 
Autoritatea Standardelor Publicitare va investiga daca hashtag-ul "#spon" marca in mod clar ca este vorba de o campanie de marketing si daca respective campanie nu este inselatoare pentru ca nu se mentiona clar ca este vorba de un mesaj publicitar.
 
Aceasta este prima investigatie a Autoritatii Standardelor Publicitare pe o platforma de social media de cand si-a asumat rolul de a controla si campaniile de marketing de pe platformele de social media, in 2010.
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0