Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

McTipsters, campania cu ponturi de la McDonald’s

Tags: mcdonald's, campanie, mctipsters, tipsuri, tbwa

Cea mai noua campanie a McDonald’s Romania are ca public tinta tinerii, iar pentru a o promova a fost creata o tipologie a tinerilor din Romania. Asa au aparut The Geekster, Florence, BumBum si P Jay.
Aceste patru personalitati distincte, respectiv istetul pasionat de inventii, tanara preocupata de moda, nonconformista si petrecaretul, sunt eroii noii campanii McDonald's care comunica platforma permanenta de pret "Super-economii zi de zi".

Sub conceptul "tipsuri urbane" cei patru membri ai gastii McTipsters ofera consumatorilor "cele mai cool ponturi", in materie de fashion, petreceri, muzica sau mancare.

"Campania cuprinde o serie de 4 spoturi in care consumatorii fac cunostinta cu fiecare membru al gastii McTipsters: The Geekster - descoperitorul de www-uri si inventatorul de gadgeturi, Florence - diva fashion si artistul gastii, BumBum - skaterita care asculta ska, psychobilly, juju sau post punk si P Jay - liderul McTipsterilor si cel care merge la cele mai cool petreceri", se arata intr-un comunicat al TBWA.

Campania dispune de asemenea de printuri specifice si expunere pe pagina de Facebook.

Conceptul acesteia ii apartine agentiei TBWA Bucuresti, biroul local al retelei retelei multinationale TBWA, una dintre cele mai renumite si puternice companii de comunicare, parte a Omnicom Inc., cel mai mare grup de comunicare din lume.

TBWA asigura servicii integrate de comunicare, de la strategie, creatie si productie, la PR si evenimente speciale pentru clienti precum McDonald’s, Mars, Michelin, Henkel, Beko sau Adidas.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0