Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Inca o dovada ca e bine ca afacerea ta sa existe si in social media

Tags: social media, pagina facebook, dezvoltare afacere, public tinta

Oricat de cunoscuti am fi in mediul offline si oricat de multe panouri publicitare ar fi acoperite de brandul nostru, am ajuns deja in punctul in care suntem "constransi" chiar de catre clientii nostri sa existam si in social media.

Sa presupunem ca cineva afla pentru prima oara despre tine la TV, la radio sau dupa ce vede un afis outdoor. Nu o sa aiba imediat ceva la indemana ca sa iti noteze adresa de contact sau orice alte informatii suplimentare s-ar afla pe afis in conditiile in care nu ai, sa spunem, si un site.

Mergem apoi acasa si suntem convinsi ca vom gasi pagina de Facebook, contul de Twitter sau macar pagina de Linked In a companiei. Este mai mult decat esential sa nu ne dezamagim clientii printr-o astfel de decizie de a nu avea inca o pagina in social media.

De ce atata graba insa din partea potentialilor cumparatori sa ne caute afacerea in retelele de socializare? Pentru ca astazi deja ne verificam pagina de Facebook mai des decat ne citim e-mailurile si pentru ca a devenit mult mai usor sa aflam informatiile prin Facebook decat printr-un newsletter.

Daca stim insa unde isi petrec timpul in online potentialii cumparatori, atunci stim si spre ce canale de social media sa ne indreptam atentia.

Este important ca designul site-ului sa fie unul impecabil. Asa ca, atunci cand vorbim despre costuri in online, e bine sa investim in site si sa profitam, in rest, de ceea ce retelele de socializare ne ofera in mod gratuit.

Eforturile din online si din offline trebuie sa se intrepatrunda si sa duca astfel la o colaborare reusita  prin care sa mentinem vizibilitatea afacerii noastre la un nivel cat mai ridicat. In online riscam sa devenim doar niste chipuri virtuale. Este important sa ne reamintim ca relatiile reale si de incredere, inclusiv in afaceri, se construiesc in afara Internetului si se consolideaza de-a lungul timpului.

Indiferent de numarul canalelor de comunicare prin care alegem sa ne promovam, imaginea trebuie sa fie unitara. Publicul-tinta trebuie sa poata recunoaste imediat un brand navigand, in acelasi timp, cu usurinta printre mediile variate din online.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0