Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Social media te ajuta sa-ti fidelizezi clientii si sa ii tii aproape

Tags: social media, fidelizarea clientilor, promovarea produselor si serviciilor, continut de valoare, relatii cu clientii

Folositi social media in interactionarea cu clientii? Pentru multe companii, retelele de socializare reprezinta o modalitate eficienta de fidelizare a clientilor existenti, prin distribuirea de continut interesant si valoros si prin facilitarea comunicarii cu acestia. Canalele social media pot fi utilizate cu succes pentru eficientizarea relatiilor cu clientii.
Orice companie stie ca este mai costisitor sa castigi clienti noi decat sa ii pastrezi pe cei deja existenti. Prin intermediul canalelor social media, un brand poate initia dialogul cu clientii si poate dezvolta relatiile cu acestia.
 
Iata cateva metode eficiente de crestere a engagementului prin social media:
 
1. Incurajati-va clientii sa cumpere produse sau servicii in mod frecvent, oferindu-le recompense
 
Retelele de socializare va ofera ocazia de a va creste considerabil profitul, tot ce trebuie sa faceti este sa va incurajati clientii sa cumpere produse in mod frecvent sau sa revina tot mai des in magazin. Ofertele speciale, disponibile doar clientilor care va urmaresc pe canalele social media, sunt ideale in acest sens. Promotiile, ofertele speciale si reducerile de pret pentru fani ajuta la fidelizarea publicului tinta.
 
2. Oferiti-le clientilor motive pentru a cheltui mai mult cu fiecare achizitie
 
Cum puteti castiga mai multi bani de pe urma clientilor deja existenti? Convingeti-i sa cheltuie mai mult de fiecare data. Oferiti-le cupoane de reduceri. De exemplu, puteti oferi o reducere de 25 la suta pentru orice achizitie ce depaseste un anumit prag. Astfel, clientii vor fi indemnati sa cheltuie mai mult pentru a putea beneficia de reducere. O alta metoda eficienta in acest sens este promovarea unor pachete de produse.
 
3. Informati-va clientii despre alte produse si servicii
 
Pentru cresterea vanzarilor, este foarte important sa va asigurati ca toti clientii existenti cunosc si celelalte tipuri de servicii sau produse oferite de companie. In acest sens, puteti folosi canalele social media pentru a promova anumite produse premium si a le explica clientilor de ce ar trebui sa le achizitioneze. Este important insa sa va convingeti clientii prin metode cat mai interactive: clipuri video, webinare, imagini, articole, etc.
 
4. Oferiti-le continut de valoare in mod constant
 
Nu uitati un aspect esential: pastrati un echilibru intre continutul cu caracter promotional si informatiile de valoare oferite, care nu au scopul de a promova compania sau produsele dvs. Atunci cand clientii vor descoperi continutul de valoare pe canalele social media, vor fi mult mai dispusi sa revina ulterior.
 
Odata cu cresterea bazei de fani de pe retelele de socializare, veti descoperi ca va creste si notorietatea brandului. Daca veti avea grija ca toti clientii dvs. sa fie multumiti si veti oferi continut unic si valoros, care sa le indeplineasca cererile, in loc sa va promovati brandul si produsele, veti descoperi ca veti beneficia de mai multa incredere din partea consumatorilor.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016