Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa faceti lumea sa vorbeasca despre brandul vostru

Tags: buzz, rumoare, buzz marketing, trucuri buzz marketing, promovare

In engleza i se spune "buzz", adica rumoare si este menit sa reflecte tocmai capacitatea de a intriga, de a starni discutii. Cu timpul a devenit tehnica de promovare, numita – cum altfel? – buzz marketing.
Buzz marketingul inseamna sa captezi atentia publicului in asa masura incat comunicarea informatiilor despre brand sa devina interesanta, ba chiar distractiva, fascinanta si suficient de pretioasa cat sa merite diseminarea.
Dar cum anume s-ar putea realiza acest lucru? Sunt cateva aspecte de urmarit:
Profitati de clientii multumiti. Intreaga strategie de promovare prin buzz marketing porneste de fapt de la ei, clientii multumiti. Oferindu-le o experienta pozitiva cu brandul, le oferiti practic incredere, iar increderea va fi rasplatita prin buzz, prin promovarea gratuita a produselor sau serviciilor de care au avut parte.
Identificati liderii de opinie. Orice comunitate umana, inclusiv cea online, are liderii sai, iar opinia lor cantareste intotdeauna mai mult in ochii celorlati. Asa incat identificati-i si colaborati cu ei pentru a va promova.
Alaturati-va trendurilor. Cand sunteti in pana de idei ulta-creative, pur si simplu alaturati-va trendurilor sau cauzelor la moda, precum este astazi protejarea mediului si energia verde. Astfel veti face dovada ca va preocupa problemele generale sau cele specifice ale unui grup anume. Temele care-i privesc direct pe unii sau altii nu vor fi niciodata trecute cu vederea.  
Mesaje neobisnuite sau socante. Daca vreti sa faceti lumea sa vorbeasca, sa creati rumoare concepeti mesaje menite sa intrige, mesaje care sa aiba una sau mai multe dintre urmatoarele caracteristici: sa fie tabu, neobisnuite, revoltatoare, amuzante, remarcabile sau secrete.
Credibilitatea. Cand proprii consumatori au devenit veritabili agenti de marketing, beneficiati de un plus de credibilitate si de un minus de cheltuieli.
Personalizati. Buzz marketingul are efecte maxime mai ales in cazul produselor fata de care consumatorii se simt foarte atasati ca urmare a senzatiei de intimitate pe care le-o creaza, a complexitatii tehnice sau a potentialului de evidentiere a statutului social.
Creati impresia de stoc limitat. Ademeniti consumatorii cheie cu unele produse ravnite, precum gadgeturi de ultima generatie, care sunt insa in stoc limitat. Acest lucru ii va face sa vorbeasca. De asemenea, puteti genera informatii in premiera, dand impresia ca se adreseza doar anumitor persoane.
Fiti indrazneti. Companiile care isi permit sa fie indraznete, sa iasa din tipare sunt diferte si de aceea memorabile. Asadar, indrazniti, dar, chiar daca o campanie contine elemente fictionale, aveti grija ca ideea de baza sa fie cat se poate de reala. De preferat totusi ca inainte de a lansa o campanie inedita sa o testati pe un esantion reprezentativ pentru publicul tinta.
Fiti inovativi. Buzz marketingul este calea perfecta de promovare a tot ceea ce este nou si inovativ. Daca insa produsul nu este el insusi inovativ, investiti mai multa creativitate in executia si promovarea sa.
Folositi social media. O campanie pe site-urile de socializare poate atrage sute sau chiar mii de vizitatori, iar daca este gestionata in mod adecvat, va genera fidelitate printre clienti si feedback-uri pretioase.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0