Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Evenimentele de promovare: Cum si de ce sa mergem pe mana internetului

Tags: promovare, evenimente, marketing, online

Companiile au nevoie din cand in cand de un "boom", de o intamplare – programata, strategica – care sa le urce pe scena, care sa capteze atentia, sa faca lumea sa vorbesca indelung si sa le aduca un plus de vizibilitate, de valoare si vanzari. Astfel de boom-uri sunt evenimentele de promovare.
Daca aveti deja o idee in aceasta privinta, nu mai ramane decat sa stabiliti cum sa o puneti in aplicare si, mai ales, cum sa o faceti cunoscuta. Exista, desigur, in acest sens mai multe cai posibile de comunicare. Doar ca una dintre ele este ceva mai putin costisitoare.
Gratie internetului, companiile au la dispozitie mai multe cai de promovare ca niciodata. Mai multe, mai ieftine si mai usor de urmarit. De aceea, cand aveti in plan crearea unui eveniment, este de preferat sa nu lasati online-ul pe dinafara strategiei de marketing.  
Din categoria lui „de ce” si „cum”, iata cateva metode online prin care puteti promova cu succes evenimentele companiei.
Retelele de socializare
La ce avant are in ultima vreme, social media a devenit imposibil de ignorat, cu atat mai mult cu cat si viitorul pare sa-i surada. Utilizarea acestui canal de comunicare este o metoda excelenta de a crea buzz in jurul evenimentului, dar si de a face schimb de opinii cu fanii, clientii si cei din zona de business similara.
Pentru asta, creati o pagina a evenimentului pe Facebook, iar pentru a va incuraja publicul sa dea „like”, oferiti-le ceva discount-uri. Nu uitati insa nici de Twitter. Si acolo puteti starni interesul cu aceeasi usurinta. Postati anunturi legate de eveniment, iar daca acesta este cu adevarat amplu, puteti crea un cont exclusiv.
Partea mai putin fericita a utilizarii social media ca si canal de promovare este legata de numarul foarte mare de persoane care o acceseaza. In acest sens, va fi putin dificil sa gasiti persoanele care fac parte din publicul tinta al evenimentului. Totusi, odata identificate, lucrurile se simplifica.
Microsite-urile
Acestea nu sunt altceva decat pagini web de dimensiuni ceva mai reduse, care contin, de regula, cam 5-1o pagini. Sunt instrumente perfecte pentru a promova evenimente, intrucat sunt practic site-uri dedicate in intregime acestora. Cu alte cuvinte, va aduna informatia intr-un singur loc, facand-o mai vizibila si mai accesibila. In plus, cei interesati vor putea fi directionati cu usurinta catre zona online unde gasesc absolut toate informatiile legate de eveniment.
De fapt, microsite-ul este modalitatea ideala prin care poate fi gestionat intregul eveniment, de la promovarea sa prin tot felul de stiri, informatii, comentarii sau testimoniale ante si post eveniment pana la vanzarea biletelor.    
Este adevarat ca realizarea si intretinerea unui microsite cere timp si efort suplimentar, dar in cazul campaniilor ample este poate cea mai potrivita alegere, cu conditia ca acesta sa fie actualizat regulat, iar continutul sa fie de calitate.
Pagina de promovare pe site-ul companiei
Este o alternativa mai facila la microsite. Doar ca facil nu insemana neaparat mai bun. Este varianta buna atunci cand nu dispuneti nici de timp, nici de resurse umane si financiare pentru a intretine un microsite ori atunci cand evenimentul in sine nu este foarte amplu.
Dezavantajul acestei metode esta ca informatiile care privesc evenimentul se pot rataci cu usurinta printre celelalte, mai ales in cazul in care website-ul companiei este actualizat foarte des. Pe de alta parte insa, daca stiti cum sa-l faceti vizibil, acesta se va bucura de beneficiile asocierii cu brandul companiei.
 
Acestea fiind spuse, va intrebati probabil care este cea mai buna varianta dintre cele trei pentru promovarea online a unui eveniment. In principiu, raspunsul ar fi microsite-ul, insa de cele mai multe ori abordarile perfecte sunt cele hibrid si adaptate situatiilor concrete.
      
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0