Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trucuri pentru a primi un feedback onest in mediul online

Tags: trucuri, feedback, chestionar online, facebook, premiu, google

Sunt clientii dumneavoastra cu adevarat multumiti cu produsele si serviciile pe care le oferiti? Este important de stiut, iar raspunsurile primite pot ajuta la crearea unei strategii privind ceea ce veti oferi pe viitor, stabilirea de preturi si modul de vanzare.
Insa cu totii ne-am saturat de acele sondaje tip pop-up, ce sa mai vorbim de cele telefonice. 
 
Si atunci cum putem obtine feedback onest de la clienti? 
 
1. Trimiteti un chestionar online. Puteti include un link catre un sondaj pe Survey Monkey (sau spre alt portal care ofera acest instrument gratuit) impreuna cu o factura, de exemplu.
 
2. Cereti-le parerea printr-un sondaj online. Exista un motiv bine intemeiat pentru care sondajele sunt atat de populare, si anume acela ca oamenii adora sa-si spuna punctul de vedere. Sondajele par mai putin pretentioase decat chestionarele. Faceti o postare pe blog sau pe pagina de Facebook a companiei.
 
3. Intrebati ce mai puteti face. Multe companii sunt concentrate sa primeasca feedback doar privind produsul/ serviciul pe care clientul abia l-a cumparat. Dar tragandu-l pe acesta de limba in privinta a ceea ce si-ar dori sa mai primeasca din partea companiei deschide usa spre idei care pot genera venituri uriase.
 
4. Oferiti un premiu. De exemplu, "persoana care ne trimite cea mai interesanta intrebare (sau cel mai interesant raspuns) va castiga un bilet la concert". Sau o jumatate de ora de consultanta gratuita. Sau un pranz gratuit. Sau sansa de a pleca acasa cu unul dintre ultimele produse, inca fierbinti. Fiti creativi.
 
5. Oferiti-i fiecarui participant un bonus. Stabiliti o limita de timp, cum ar fi 24 de ore. Aceasta poate fi o modalitate excelenta de a afla ce e in mintea consumatorilor, dar consuma timp sau bani. Poate duce insa la cresterea loialitatii fata de brand.
 
6. Verificati feedback-ul si pe alte platforme. Creati-va o alerta Google care sa va anunte cand a fost cautat numele dumeavoastra si in ce context.
 
7. Creati o comunitate. Una din cele mai bune metode de a afla ce cred oamenii cu adevarat este sa trageti cu urechea. Creand un forum al comunitatii pe site-ul dumneavoastra, pe Facebook sau chiar pe un site independent, puteti urmari conversatiile si vedea cum sunt folosite produsele si serviciile si daca lumea e multumita de experienta. Avantajul aici este ca unghiul cercetarii de piata este unul ami putin vizibil, iar clientii vor fi mai onesti unul cu celalalt decat daca ar fi vorbit direct cu dumneavoastra.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0