Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Rebranding: Sfaturi utile

Tags: rebranding, reguli rebranding, rebranding 2018

Sa realizezi un rebranding clar si eficient pentru o afacere nu este o munca usoara, mai ales pentru afacerile mici. Noi ti-am pregatit 5 trucuri pe care le poti aplica pentru a avea parte de succes.
Sunt mai multe motive pentru care ai alege sa mergi pe calea rebranding-ului. Poate produsele sau serviciile tale depasesc conditia companiei din prezent si ai nevoie de o prezenta mai puternica in piata sau ai gasit o locatie mai buna pentru prezenta fizica a companiei tale in orasul in care iti desfasori activitatea. La urma urmei, poti considera si ca e momentul ideal pentru un facelift, astfel incat sa dai o noua interfata clientilor tai si sa atragi altii noi.

Oricare ar fi motivele pentru care esti in cautare de sfaturi privind un rebranding de calitate si complet, noi credem ca e important ca acest lucru sa se intample cat mai transparent posibil, iar prezenta ta sa se regaseasca atat in mediul online, cat si in OOHA (out-of-home advertising).

Pentru inceput trebuie sa intelegem ca o astfel de actiune este o sarcina uriasa pe care ti-o asumi si prezinta un anumit nivel de risc, intrucat oamenii care cumpara produsele sau serviciile tale deja stiu de la cine o fac. Schimbarea pe care tu o pregatesti trebuie sa aiba in vedere, designul, schemele de culori, noul logo si procedeul de vanzare. Un rebranding bun nu se face peste noapte si nici in cateva zile. Vei avea nevoie de o strategie bine pusa la punct, de un plan la care sa te raportezi in fiecare etapa pe care o parcurgi. 

Afacerile mici nu au acces la strategii de comunicare de milioane de dolari, dar asta nu inseamna ca prin modificarile tale nu vei putea sa realizezi ceea ce ti-ai propus. 

1. Implica-ti audienta
Vrei clienti noi? Nu uita de cei vechi! Incearca sa ii implici pe cei mai activi sau fideli clienti ai tai in acest proces. Fa-i sa simta ca au un cuvant de zis si tu le asculti opiniile prin implementarea, intr-o mica sau mare masura, a ideilor acestora. Poti organiza un sondaj sa vezi, in prima faza, ce cred ei despre compania ta. Asa vei intelege ce este esential sa pastrezi din ceea ce faci acum corect. Daca deja ai inceput cu redefinirea firmei tale, atunci ai putea sa le prezinti idei de logo nou si sa voteze asupra lor. Lasa-i pe ei sa aleaga ce le place mai mult pentru ca vor relationa mult mai usor, odata ce vor sti ca alegerea lor a fost implementata. 

Foloseste-te de platformele sociale pentru a-ti anunta intentiile sau, de ce nu, poti folosi platforme precum Hotjar sau, si mai bine, ai discutii cu cei mai buni clienti ai tai fata-n fata. 

2. Nu schimba prea mult dintr-o data
Daca nu esti hotarat ca vei schimba cu totul afacerea ta si ca iti doresti sa ajungi la cu totul alti clienti si sa patrunzi pe o piata noua, atunci fa schimbarea asta incet, cu rabdare si modifica cate un element intr-o anumita perioada de timp. Nu uita, aspectul SEO este si el foarte important in aceasta ecuatie. 

3. Fa o cercetare amanuntita
Desi pregatirea este esentiala inainte de a incepe rebranding-ul, nu uita de competitia din piata. Nu e nimic mai crunt ca momentul in care afli ca viitorul nume pe care tu l-ai pregatit cu multa pasiune este extrem de apropiat de un alt business. Intr-acelasi timp nu uita sa verifici si online disponibilitatea numelui dorit. 

4. Planifica cu grija Google My Business
Nu e o idee deloc buna pentru o companie care tocmai si-a finalizat rebranding-ul  sa isi lase vechiul GMB intact. Expertul tau SEO ar trebui sa fie pregatit sa te ajute la acest capitol. 

5. PR!
Oricat de mult n-ai vrea sa ai treaba cu presa, nu uita ca este esential sa fii gasit cu usurinta si lumea sa auda de tine. Asadar, cand ai finalizat toata procedura cheama presa, niste influenceri si primeste-i cum se cuvine. 

In concluzie, rebranding-ul nu este o misiune usoara. Aceasta miscare trebuie analizata cu grija si gandita pas cu pas pentru a te putea bucura de roadele ei si sa nu cazi in vreo capcana la care nu te-ai fi gandit ca exista.

Crezi ca lipseste ceva de aici? Spune-ne! Noi vom incerca sa iti oferim solutii!
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016