Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Blog marketing: 10 greseli frecvente

Tags: blog, blog marketing, greseli blog

Practica inseamna experienta, iar experienta ofera posibilitatea de a invata din greseli. Doar ca este de preferat a invata mai degraba din greselile altora, decat de a le experimenta tu insuti. Iata de ce entrepreneur.com a intocmit o lista cu cele mai frecvente deficiente intalnite in practica blog marketingului.
1. Titluri nepotrivite. Ca si in presa, un titlu prost ar putea indeparta cititorii de la lectura unui articol altfel bun, iar acest lucru inseamna pentru un business blog pierderea unui potential client. Pentru a evita asemenea situatii, trageti cu ochiul la presa de calitate, fie online, fie print, si incercati sa concepeti titluri similare. De asemenea, tineti cont de faptul ca titlul pe care-l alegeti pentru un post sau altul trebuie sa contina cel putin un cuvant cheie care sa aiba legatura cu tema blogului.  
2. Paragrafe de inceput neinspirate. Orice post pe blog nu ar trebui sa aiba mai mult de cinci paragrafe pentru a cuprinde esenta informatiei, iar primul dintre ele trebuie sa contina cuvinte cheie si sa releve ideea de baza a postarii.  
3. Lipsa diseminarii informatiei pe site-urile de socializare. Este aproape obligatoriu sa dati posibilitatea cititorilor de a impartasi cu altii informatiile pe care le postati pe blog. Lumea deja s-a obisnuit sa dea „Like” pe Facebook sau sa trimita tweet-uri. Asa ca profitati pe cat se poate de acest lucru!
4.  Lipsa fotografiilor. Veti fi suprinsi sa constatati cat de mult creste interesul cititorilor daca adaugati fiecarei postari cate o fotografie. Iar Google Imagini sau Flickr Creative Commons va stau la dispoztie pentru asta.
5. Imposibilitatea de a printa articolul. Nu toata lumea prefera sa citeasca online, asa incat oferiti cititorilor posibilitatea de a printa articolele de pe blog. Dar aveti grija ca varianta print sa fie bine structurata si sa aiba intertitlurile scrise cu bold.
6. Propozitii si paragrafe prea lungi. Oamenii citesc in mod diferit articolele online fata de cele print. In general, ei urmaresc texte scurte, aerisite, care se parcurg cu usurinta. De aceea, paragrafele mari trebuie impartite in unele mai mici, iar frazele lungi trebuie transformate in cateva propozitii scurte.
7. Post-uri prea lungi. Este indicat ca postarile pe blog sa aiba undeva intre 400 si 500 de cuvinte. Lumea nu mai are nici rabdare, nici timp sa citeasca articole foarte lungi. Asa incat fiti concisi. Daca insa tema aleasa este foarte ampla, grupati informatia in mai multe post-uri separate.  
8. Postari divagante. Nu incercati sa abordati mai multe teme intr-un singur post, divagand de la subiect. Acest lucru ii va deruta pe cititori. Mai degraba concentrati-va asupra unei singure teme, iar ideile adiacente pastrati-le pentru articolele viitoare.
9. Tonul prea formal. Abordati subiectele intr-o maniera degajata, evitand sa apelati in mod excesiv la cuvinte din jargon. Scrieti ca si cum ati vorbi cu un trecator de pe strada care poate nu este familiarizat cu tema aleasa. Si nu includeti in postari date despre companie, ci faceti o trimitere catre pagina de web a acesteia.  
10. Link-urile nu functioneaza. Este de preferat sa nu folositi un link evident, de genul www.companiax.com, ci faceti trimitere la acesta prin intremediul unui cuvant cheie. Si intotdeauna verificati daca link-ul directioneaza cititorul acolo unde ar trebui.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0