Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Word-of-mouth te ridica. Word-of-mouth te coboara

Tags: word of mouth, antreprenor, recenzii online, clienti, competitie

Ca antreprenor sau negustor trebuie sa fii vigilent si in cunostinta de cauza fata de ceea ce se scrie sau se spune online despre brandul sau produsele tale. Recenzii apar peste tot, de la bloguri la retele de socializare. Comentariile acestea, pozitive sau negative, au un mare impact aupra afacerii tale.
Conform ultimelor studii, peste jumatate dintre consumatorii si-au schimbat decizia de cumparare dupa ce au aflat detalii negative despre produsul sau serviciul pe care intentionau sa-l cumpere. Comentariile pozitive le intaresc decizia luata in legatura cu o achizitie, cele negative le schimba punctul de vedere.

Antreprenorii trebuie sa solutioneze orice problema aparuta si sa-si orienteze corect eforturile de marketing. Iata cateva sugestii de actiune in cazul aparitiei unei avalanse de comentarii negative: 

Raspunde rapid. Un raspuns rapid este intotdeauna cea mai buna solutie sa diminuezi impactul unor recenzii nefavorabile la adresa companiei sau produsului tau. Nu astepta ca si mai multi cititori sa se alature revolutiei. 

Personalizeaza-ti raspunsul. Prezinta-te folosindu-ti numele propriu, si nu pe cel al firmei. Este vorba de acel indispensabil human touch.

Pune-ti ego-ul in cui. Strange din dinti si cauta sa treci podul. Lasa-le competitorilor „placerea” de a arata cu degetul si de a inventa scuze. 

Daca se spun lucruri bune despre tine online, trebuie sa lucrezi la inaltimea asteptarilor inalte ale consumatorilor. Educa-ti personalul sa depaseasca aceste asteptari.

Nu uita sa verifici ce scriu clientii (sau potentialii clienti) despre competitie. Da, e adevarat, trebuie sa te concentrezi pe dezvoltarea unicitatii companiei tale, dar mai ai inca multe de invatat din comentariile online despre ce se intampla in bransa ta.

Tu ce faci cand gasesti comentarii negative despre tine online?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0