Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook Business sau cum sa te folosesti de social media pentru a-ti promova afacerea. Lectia nr.3

Tags: facebook, facebook business, retea de socializare, sponsored stories, ads

Cand vine vorba despre marketingul mijlocit de retele de socializare, nimic nu se compara cu word of mouth. Iar Facebook a gasit o modalitate de a pune acest concept in practica, modalitate pe care a numit-o Sponsored Stories. Sa vedem asadar la ce foloseste si cum poate creste vizibilitatea brandului.
Sponsored Stories va ajuta sa promovati recomandarile facute de proprii fani in legatura cu produsele si serviciile companiei, catre prietenii acestora. De exemplu, cand cineva apreciaza profilul de business pe care-l aveti, un mesaj al acestei actiuni (story) va aparea in sectiunea News Feeds a tuturor prietenilor sai. Dar se prea poate ca acesta sa nu fie observat, dat fiind faptul ca News Feeds este mereu plin cu astfel de mesaje. Aici intervine Sponsored Stories, care practic creste vizibilitatea mesajului sintentizandu-l si afisandu-l pe coloana din dreapta a paginii de Facebook.
Dar cum anume poate fi utilizata optiunea pentru a promova mai bine brandul?
1. Alegerea tipului de „story” – Exista mai multe tipuri de Sponsored Stories (Page Like, Page Post, Page Post Like, App Used/Game Played, App Shared, Check-in, Domain stories), iar alegerea unuia sau a altuia trebuie sa aiba la baza obiectivele propuse.
Atrageti mai multi fani: Utilizati Run Page Like Stories pentru a creste sansele de a primi aprecieri pe pagina de business.  
Intrati in contact cu cat mai multi fani: Pentru asta folositi Page Post Stories, care include automat postarile intr-un mesaj (de tip sponsored stories) ce va putea fi vizualizat de catre o mare parte dintre fani.
Cresteti traficul: Utilizati Check-in Stories pentru ca mesajele sa fie vazute de catre utilizatori atunci cand prietenii lor viziteaza pagina respectiva.
Cresteti angajamentul utilizand aplicatiile: Cresteti activitatea prietenilor fanilor prin activarea optiunii App Shared & Game Played Stories.  
2. Stabilirea bugetului si a criteriilor – Sponsored Stories este conceput pentru toti cei care pot vedea mesajele in News Feed. Puteti insa sa stabiliti un anumit public tinta identificand criterii similiare cu cele utilizate si in cazul Ads, precum locatie, limba sau interese.
De asemenea, stabilirea bugetului functioneaza la fel ca si in cazul Ads. De recomandat sa precizati intotdeauna o suma egala sau mai mare decat cea sugerata pentru a fi siguri ca mesajul va fi disponibil in retea.
3. Generarea a cate mai multe „stories” – Sponsored Stories depinde de gradul de implicare al utilizatorilor pe respectivul profil de business, fie ca este vorba despre Page, Place, Domain sau App, iar pentru a creste aceasta implicare exista cateva trucuri:
- Utilizati Facebook Ads pentru a determina utilizatorii sa va aprecieze profilul. Apoi, apelati la Page Like Stories pentru a transmite aceste actiuni catre prietenii noilor fani.
- Adaugati butonul „Like” pe pagina web a companiei si realizati campanii promotionale pentru a determina vizitatorii sa aprecieze si sa impartaseasca cu altii continutul website-ului. Apoi, amplificati aceste actiuni, demarand o campanie prin Domain Sponsored Story.
- Incurajati-va vizitatorii sa impartaseasca mesajele privitoare la aplicatiile companiei pe propriul Perete si in sectiunea News Feed a prietenilor lor, utilizand Feed Dialog. Acesta creste numarul de mesaje transmise in cadrul retelei, iar printr-o campanie App Share Story mesajele vor ajunge la un numar si mai mare de prieteni ai prietenilor.
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0